پلاتوهنر

دومین جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی برگزار می‌شود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ستاد خبری، دومین جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی در موزه سینما برگزار می‌شود. این رویداد ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه در موزه سینما برگزار می‌شود. این جشنواره که در راستای انعكاس فعاليت‌ آموزشگاه‌های

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ستاد خبری، دومین جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی در موزه سینما برگزار می‌شود.

این رویداد ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه در موزه سینما برگزار می‌شود.

این جشنواره که در راستای انعكاس فعاليت‌ آموزشگاه‌های آزاد سينمايی كشور در جهت تربیت نيروی انسانی خلاق، كارآمد و متعهد در عرصه سینما، شناسایی ظرفیت‌ها، ارزيابی آثار و توانایی‌های هنرجويان و فارغ‌التحصیلان آموزشگاه‌ها و همچنین تشویق و ترغیب ایشان در جهت تولید آثار فاخر به شکل رقابتی برگزار می‌شود، از ۳۰ آبان در موزه سینما میزبان دانشجویان، هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما است.

فراخوان این دوره از جشنواره مرداد ماه سال جاری منتشر شد و ۷۱۰ اثر در چهار بخش عکاسی، فیلم کوتاه، فیلمنامه و بازیگری از سوی آموزشگاه‌های آزاد سینمایی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است که به زودی آثار راه یافته و هیئت انتخاب هر بخش اعلام می‌شود.

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی به دبیری مهدی شفیعی و با حمایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سينمايی و سمعی بصری ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

https://didhonar.ir/?p=35429