پلاتوهنر

انتشار «Venom 3» به تعویق افتاد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، «ونوم» دیگر فصل تابستان را به پایان نمی‌رساند، زیرا سونی پیکچرز سومین فیلم «ونوم» را به 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) موکول کرده است. این اعلامیه در همان روز منتشر شد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، «ونوم» دیگر فصل تابستان را به پایان نمی‌رساند، زیرا سونی پیکچرز سومین فیلم «ونوم» را به 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) موکول کرده است.

این اعلامیه در همان روز منتشر شد که SAG-AFTRA یک قرارداد آزمایشی برای پایان دادن به اعتصاب 118 روزه بازیگران را تصویب کرد.

سومین قسمت از مجموعه «Venom» که در حال حاضر بدون عنوان است، در ابتدا برای اکران 12 جولای 2024 (22 تیر 1403) تعیین شده بود. کلی مارسل، نویسنده و تهیه کننده دو فیلم اول «ونوم»، فیلم ابرقهرمانی آینده را براساس فیلمنامه ای که خودش نوشته کارگردانی می کند. مارسل و هاردی در کنار آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال و هاچ پارکر، داستان «ونوم 3» را ساختند و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتند.

سونی تایید کرد که سومین فیلم از سری فیلم‌های «ونوم» به رهبری تام هاردی در جریان CinemaCon در سال 2022 در حال پیشرفت است. جدا از بازگشت هاردی به عنوان محافظ کشنده، داستان این دنباله مخفی نگه داشته شده است. ادی براک و ونوم آخرین بار در سال 2021 در فیلم «مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه نیست» در یک سکانس تیتراژ ظاهر شدند، اما مشخص نیست کدام یک از شخصیت‌های دنیای مارول سونی – که شامل موربیوس، کراون شکارچی و مادام وب می‌شود – ممکن است در «ونوم 3» نشان داده شود.

 

بیشتر بخوانید:

پایان اعتصابات هالیوود!

https://didhonar.ir/?p=35423