پلاتوهنر

آیا «خانه امن» واقعا امن است؟

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، «خانه امن» فیلمی مهیج و روانشناختی با بازی فِلیشا تِرِل، جیسون مک‌دونالد و میرا سوروینو و به کارگردانی جِیکوب وان، مراحل تولیدش را پشت سر گذاشته است و پاییز امسال، روانه سینماها

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، «خانه امن» فیلمی مهیج و روانشناختی با بازی فِلیشا تِرِل، جیسون مک‌دونالد و میرا سوروینو و به کارگردانی جِیکوب وان، مراحل تولیدش را پشت سر گذاشته است و پاییز امسال، روانه سینماها خواهد شد.

داستان فیلم «خانه امن» حول زندگی آنا(با بازی فلیشا ترل) سردبیر یک مجله خبری و شوهرش دَنیل(جیسون مک‌دونالد) که موسس یک شرکت امنیت خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی است، می‌چرخد. آنها که در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند، مورد تهدید مهمانی مرموز قرار می‌گیرند. قوه ادراک کی‌یِرا(میرا سوروینو)، سیستم امنیت خانگی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی که دَنیل آن را ساخته، رو به افزایش است و همین آن را تبدیل به یک تهدید می‌کند.

اِمیلی تاپر و مایکل شِنِفِلت، از دیگر بازیگران این فیلم هستند. جودی هالیدِی نویسنده این فیلم مستقل است.

تام کاپِلو، یکی از تهیه‌کننده‌‌های این فیلم عنوان کرد: این فیلم خیره‌کننده است و تصورمان از امنیت، حریم شخصی و نقش رو به رشد هوش مصنوعی در زندگی‌هایمان را به چالش می‌کشد و همین باعث می‌شود که این فیلم تامل برانگیز و پر تعلیق باشد. «خانه امن» سختی‌ها و تهدیدهای واقعیِ ساخت ماشین‌هایی که برای تقلید از رفتار انسان طراحی شدند را روایت می‌کند.

میرا سوروینو در سال 1995 برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «آفرودیت توانا» شد.

https://didhonar.ir/?p=34715