پلاتوهنر

یک قدم در جهت حفظ داده‌های شخصی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «متافیزیک»(Metaphysic) شرکت فناوری هوش مصنوعی مولد، بالاخره از سیستم جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی ادعا می‌کند که این سیستم به بازیگران و دیگر افراد در درک روش تولید و مدیریت داده‌های

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «متافیزیک»(Metaphysic) شرکت فناوری هوش مصنوعی مولد، بالاخره از سیستم جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی ادعا می‌کند که این سیستم به بازیگران و دیگر افراد در درک روش تولید و مدیریت داده‌های شخصی‌شان از جمله، صدا و تصویر، به آنها کمک می‌کند. «متافیزیک» اعلام کرد که اَن هتوی، اکتاویا اسپنسر، تام هنکس، ریتا ویلسون و پاریس هیلتون، از اولین کاربران این سیستم هستند.

«متافیزیک» طی اعلامیه‌ای جزئیات را مطرح کرده است و ادعا می‌کند این سیستم که «متافیزیک پرو»(Metaphysic Pro) نام دارد، می تواند کمک موثری به بازیگران کند تا آنها با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مولد، داده‌های مربوط به چهره، صدا و اجرایشان را در طول مدت بسازند.

توماس گراهام هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل این شرکت در بیانه‌ای اعلام کرد: هوش مصنوعی روش‌های داستان‌سرایی و تولید محتوا را برای همیشه تغییر خواهد داد. فرقی نمی‌کند که یک بازیگر، اجراکننده، ورزشکار و یا فقط یک شهروند دغدغه‌مند باشید، اینکه همه فعالانه یک قدم برای حفظ داده‌های شخصی‌شان بر دارند، بسیار ضروری است؛ داده‌هایی که با استفاده از آنها امکان تولید نسخه هوش مصنوعیِ بی عیب و نقص تصویر یا اجرای شما وجود دارد.

گراهام مطرح کرد: ما باید یک پلتفرم ایمن و شفاف برای اجراکننده‌گان، دارندگان مالکیت معنوی و فیلمسازان فراهم کنیم تا استفاده از داده‌های شخصی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی را هماهنگ کنند.

مدیرعامل این شرکت معتقد است که رضایت و غرامت باید جزو ساز و کار اصلی این پلتفرم باشند.

او در پایان مطرح کرد: با همبستگی درست افراد و ذی نفعان صنعت، ما امکان ساخت سیستم‌هایی را برای آینده فراهم می‌کنیم؛ سیستم‌هایی که به سهم همه هنرمندان و اجرا‌کننده‌گانی که عضو هستند، احترام می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

زمانه عجیبی‌ست برای زندگی کردن

من نگران حماقت طبیعی آدم‌ها هستم

https://didhonar.ir/?p=30671