پلاتوهنر

تجلیل از مدس میکلسن با چشم طلایی جشنواره زوریخ

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم زوریخ که از 28 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزار می‌شود، جایزه چشم طلایی خود را به مدس میکلسن بازیگر دانمارکی اهدا می‌کند. میکلسن این جایزه را ۶ اکتبر و قبل

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم زوریخ که از 28 سپتامبر تا 8 اکتبر برگزار می‌شود، جایزه چشم طلایی خود را به مدس میکلسن بازیگر دانمارکی اهدا می‌کند.

میکلسن این جایزه را ۶ اکتبر و قبل از نمایش جدیدترین فیلمش یعنی «سرزمین موعود» که در بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز امسال دیده شد، دریافت خواهد کرد. گای لاج، منتقد ورایتی، فیلم نیکولای آرسل را به‌عنوان «یک فیلم وسترن دانمارکی که بر اساس دودویی‌های اخلاقی سیاه و سفید و حس ماجراجویی بی‌هیجانی ساخته شده است» توصیف کرد.

علاوه بر نمایش «سرزمین موعود»، میکلسن در زوریخ مسترکلاسی نیز برگزار خواهد کرد تا درباره فیلم و حرفه خود صحبت کند.

جشنواره میکلسن را یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای معاصر» توصیف کرد. ازجمله نقش‌هایی که بر آن تاکید داشت می‌توان به فیلم‌های «پس از عروسی»، «یک رابطه سلطنتی»، «شکار» که میکلسن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را دریافت کرد و «دور دیگر» که برنده اسکار شد، اشاره کرد.

همچنین به نقش‌های او در فیلم‌های هالیوودی مانند «شاه آرتور»، «کازینو رویال»، «برخورد تایتان‌ها»، «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان»، «دکتر استرنج»، «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» و «ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت» و همچنین سریال تلویزیونی «هانیبال» اشاره کرد.

کریستین یونگن، مدیر هنری زوریخ گفت: «مدس میکلسن بازیگر بسیار کاریزماتیکی است که همیشه خود را کاملاً در شخصیت‌هایش غرق می‌کند و با ظاهر و عملکرد فیزیکی‌اش تماشاگران را مجذوب خود می‌کند».

 

بیشتر بخوانید:

برندگان جشنواره تورنتو ۲۰۲۳ معرفی شدند

https://didhonar.ir/?p=30531