پلاتوهنر

از کنسرت‌های پاییزی پاپ چه خبر؟

به گزارش پلاتو هنر، با توجه به اینکه چند روزی است ماه صفر به پایان رسیده، هنوز خبری از برگزاری کنسرت های پاپ نشده است. در این راستا حتی شرکت های موسیقی و برگزارکنندگان کنسرت‌های موسیقی هنوز برنامه‌ای برای برگزاری

به گزارش پلاتو هنر، با توجه به اینکه چند روزی است ماه صفر به پایان رسیده، هنوز خبری از برگزاری کنسرت های پاپ نشده است.

در این راستا حتی شرکت های موسیقی و برگزارکنندگان کنسرت‌های موسیقی هنوز برنامه‌ای برای برگزاری کنسرت‌های پاپ در تهران و شهرستان‌ها اعلام نکرده‌اند. اما به زودی چندین کنسرت سنتی، کلاسیک و تلفیقی در تهران در نخستین هفته مهرماه 1402 برگزار می‌شود.

از فروردین ماه سال جاری که برگزاری کنسرت های پاپ به صورت مجدد از سر گرفته شد، بسیاری از خواننده های مطرح کشورمان سانس‌های متعددی در تهران و شهرهای مختلف اجرا کردند که با استقبال مخاطبان روبه رو شد. تعدادی از هنرمندان همچون گروه موسیقی هفت، شهرام شکوهی پس از مدت ها دوری به صحنه بازگشتند. تعدادی از خواننده های مطرح کشورمان هم نظیر مسیح و آرش، احسان دریا دل، فرزاد فرخ، امیر عباس گلاب، سینا درخشنده، محمد معتمدی در این بازه زمانی هیچ فعالیتی در اجرای زنده نداشتند.

با وجود اینکه خیلی از خوانندگان شناخته شده در آخرین اجراهای تابستانی به طرفداران خود وعده کنسرت‌های متفاوتی را با شروع فصل پاییز داده‌اند، قابل پیش بینی است به زودی فصل جدیدی از کنسرت های پاپ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

هفته آینده کنسرت رسیتال پیانو فریدون ناصحی ساعت 21:30 جمعه 7 مهرماه در تالار وحدت، کنسرت گروه شهپر کنسرت موسیقی فیوژن با اشعار شاهنامه فردوسی دوشنبه 10 مهر ساعت 19 در فرهنگسرای نیاوران، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبائی 5 و 6 مهر ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شوند که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

همچنین کنسرت منظومه ابرایشم تک نوازی تنبور در دوازده مقام نیکناز میرقلمی جمعه 7 مهرماه ساعت 19 در خانه هنرمندان ایران در سالن استاد جلیل شهناز برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران تیک مراجعه کنند.

قیمت بلیت‌ کنسرت‌های ذکر شده از 100 تا 350 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سمیرا اسدیان

https://didhonar.ir/?p=30503