پلاتوهنر

«اوپنهایمر» پرفروش‌ترین فیلم زندگینامه‌ای تاریخ شد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مووی وب، «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به کارگردانی کریستوفر نولان موفق شد فیلم «بوهمین راپسودی» را پشت سر گذاشته و پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی تاریخ لقب بگیرد. فیلم زندگینامه‌ای نولان فراتر از انتظارات پیش می رود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مووی وب، «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به کارگردانی کریستوفر نولان موفق شد فیلم «بوهمین راپسودی» را پشت سر گذاشته و پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی تاریخ لقب بگیرد.

فیلم زندگینامه‌ای نولان فراتر از انتظارات پیش می رود و در مسیر رسیدن به فروش 912 میلیون دلاری در گیشه آخر هفته قرار دارد.

فیلم Bohemian Rhapsody با بازی رامی ملک که موفق شد برای بازی در نقش فردی مرکوری برنده جایزه اسکار شود، در آن زمان موفقیتی مطلق داشت و مجموعا به 910.8 میلیون دلار رسید. «اوپنهایمر» که در کنار «باربی» گرتا گرویگ اکران شد، بسیار فراتر از همه انتظارات بوده است و طبق گزارش Deadline، آخر هفته به 912 میلیون دلار خواهد رسید که رقمی چشمگیر است.

«اوپنهایمر» علیرغم داشتن بودجه بالاتر و رتبه R، سومین فیلم موفق در کارنامه نولان است و پس از «شوالیه تاریکی» و «شوالیه تاریکی برمی خیزد» قرار گرفته است.

اگرچه زمانی که «اوپنهایمر» اکران شد، قرار گرفتن در میان پردرآمدترین فیلم‌های کریستوفر نولان غیرممکن به نظر می‌رسید، اما این فیلم توانسته خود را به عنوان سومین ساخته موفق در کارنامه این کارگردان معرفی کند. اوپنهایمر با پیشی گرفتن از دو اثر از تحسین‌شده‌ترین آثار نولان یعنی Interstellar و Inception، در حال حاضر پشت سر فیلم‌های «شوالیه تاریکی» و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» قرار بگیرد.

همچنین در روزهای گذشته شایعاتی به وجود آمده است مبنی بر اینکه نولان ممکن است فیلم بعدی جیمز باند را کارگردانی کند و موقعیت او را به عنوان یک فیلمساز بسیار پرطرفدار تقویت کند.

https://didhonar.ir/?p=30388