پلاتوهنر

گیرمو دِل تورو مطرح کرد؛

من نگران حماقت طبیعی آدم‌ها هستم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، گیرمو دِل تورو کارگردان برنده اسکار، آنقدرها هم نگران هوش مصنوعی و تاثیراتش روی تولید محتوای سرگرمی نیست. دل تورو عنوان کرد: مردم از من می‌پرسند که آیا نگران هوش مصنوعی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، گیرمو دِل تورو کارگردان برنده اسکار، آنقدرها هم نگران هوش مصنوعی و تاثیراتش روی تولید محتوای سرگرمی نیست.

دل تورو عنوان کرد: مردم از من می‌پرسند که آیا نگران هوش مصنوعی هستم؟ و من در جواب می‌گویم که نگران حماقت طبیعی آدم‌ها هستم. هوش مصنوعی فقط یک ابزار است. غیر از این است؟

او ادامه داد: اگر کسی فیلم‌هایی که هوش مصنوعی ساخته است را می‌خواهد، فورا به او اجازه دسترسی بدهید. من به کسانی که می‌خواهند سریعا به آرزویشان برسند و فیلمی به درد نخور داشته باشند، اهمیت نمی‌دهم.

این کارگردان در پایان مطرح کرد: اگر این طوری است، چرا یک دستگاه چاپ نگیریم و مونالیزا را پرینت کنیم و بگوییم این اثر را شما خلق کردید؟

گیرمو دل تورو کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس مکزیکی است. او در سال 2018 برنده بخش بهترین کارگردانی در جشنواره‌های اسکار و گلدن گلوب برای فیلم «شکل آب» شد. همچنین این فیلم توانست برنده بهترین فیلم در نودمین دوره جشنواره اسکار شود.

«ستون فقرات شیطان»، «هزارتوی پهن»، «پسر جهنمی»، «پینوکیو گیرمو دل تورو» و «شکل آب» برخی از آثار او هستند.

گیرمو دِل تورو

بیشتر بخوانید:

ستاره فیلم خودتان شوید!

تخیل‌های یک ماشین از طبیعت و فضا

انگار یک ربات روح و انسانیت‌تان را می‌گیرد

https://didhonar.ir/?p=30026