پلاتوهنر

زندایا در جایگاه کارگردانی و در نقش یک شرور

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، زندایا امیدوار است در آینده نزدیک به شرارت دست یابد. این برنده امی در طی یک مصاحبه ویدیویی برای مجله Elle گفت که دوست دارد در آینده نقش شرور را بازی کند.

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، زندایا امیدوار است در آینده نزدیک به شرارت دست یابد. این برنده امی در طی یک مصاحبه ویدیویی برای مجله Elle گفت که دوست دارد در آینده نقش شرور را بازی کند. زندایا خاطرنشان کرد که اکثر آثار او بازی در نقش یک آدم خوب است و روندی است که او می‌خواهد آن را بشکند.

همچنین در لیست موردعلاقه زندایا، کارگردانی است و بیان کرد که اگر بتواند بر ترس هایش غلبه کند به این سمت خواهد رفت. او در حال حاضر بازیگری و تهیه کنندگی را در دست دارد.

زندایا قبل از حمله SAG-AFTRA به نمایندگی از نقش اصلی خود در «چالنجرها» لوکا گوادانینو، که در آن نقش یک ستاره تنیس را بازی می کند که در یک مثلث عشقی با دو ستاره مرد رقیب گرفتار می شود، با Elle صحبت کرد. قبل از اینکه اعتصاب باعث تاخیر در ساخت فیلم شود، این درام قرار بود جشنواره فیلم ونیز را افتتاح کند و در ماه سپتامبر به نمایش درآید. «چالنگرز» اکنون در سال 2024 اکران خواهد شد. دیگر اکران اصلی زندایا در سال 2023، «تلماسه: قسمت دوم» دنیس ویلنوو نیز به تعویق افتاد و در 15 مارس 2024 از کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد.

https://didhonar.ir/?p=28608