پلاتوهنر

«باربی» در حال تبدیل شدن به پردرآمدترین اکران جهانی برادران وارنر

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، هیچ توقفی برای «باربنهایمر» وجود ندارد. فیلم سینمایی «باربی» از «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2» به عنوان پرفروش‌ترین اکران جهانی در تاریخ برادران وارنر پیشی خواهد گرفت. فروش جهانی به

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، هیچ توقفی برای «باربنهایمر» وجود ندارد.

فیلم سینمایی «باربی» از «هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2» به عنوان پرفروش‌ترین اکران جهانی در تاریخ برادران وارنر پیشی خواهد گرفت. فروش جهانی به 1.34 میلیارد دلار رسیده و در شرف رکوردشکنی است. «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت ۲» با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۱ اکران شد و به فروش ۱.۳۴ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافته بود.

به نظر می رسد که «باربی» به زودی فیلم «برادران سوپر ماریو» را دور بزند و به برترین فیلم سال باکس آفیس جهانی تبدیل شود.

فیلم «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان نیز پس از فروش ۲۹.۱ میلیون دلاری از محل بیش از ۷۵۰۰ سالن سینما در ۸۲ بازار بین‌المللی، به مرز ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی رسید. این فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره «جی رابرت اوپنهایمر» و ساخت بمب اتمی در حالی به چنین رقم شگفت‌انگیزی برای یک درام ترسناک با درجه سنی «R» رسیده که هنوز در چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی جهان اکران نشده است.

«اوپنهایمر» تاکنون چهارمین فیلم پرفروش کارنامه سینمایی نولان در تمام دوران است و از فیلم «میان‌ستاره‌ای» (۷۱۵ میلیون دلار) عبور کرده است و پشت سر «شوالیه تاریکی» (۱.۰۰۶ میلیارد دلار)، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (۱.۰۸ میلیارد دلار) و «آغاز» (۸۳۷ میلیون دلار) قرار داد.

 

https://didhonar.ir/?p=28602