پلاتوهنر

دنزل واشینگتن جوان می‌شود؟

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، دنزل واشینگتن در فیلم «برابرساز1»(2014) و «برابرساز2»(2018) نقش رابرت مک‌کال را که در گذشته جاسوس بوده، بازی کرده است و به ایفای همین نقش در فیلم مورد انتظار «برابرساز3» خواهد پرداخت. آنتوان

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، دنزل واشینگتن در فیلم «برابرساز1»(2014) و «برابرساز2»(2018) نقش رابرت مک‌کال را که در گذشته جاسوس بوده، بازی کرده است و به ایفای همین نقش در فیلم مورد انتظار «برابرساز3» خواهد پرداخت.

آنتوان فوکوآ کارگردان فیلم «برابرساز»(The Equalizer) طی مصاحبه‌ای مطرح کرد که احتمالا داستان پیدایش این شخصیت(رابرت مک‌کال) را خواهد ساخت و در نظر دارد که برای این فیلم با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، چهره واشینگتن را جوان کند.

فوکوآ در این باره گفت: مخصوصا حالا با وجود این تکنولوژی جدید و هوش مصنوعی و چیزهایی از این دست… آیا می‌شود داستانی را درباره چگونگی شکل‌گیری شخصیت مک‌کال و جوانی‌هایش تعریف کرد؟ من در این مورد خیلی با ریچارد وِنک نویسنده سری فیلم‌های «برابرساز» صحبت کرده‌ام.

این دو هنوز این مسئله را با واشینگتن در میان نگذاشته‌اند.

او در پایان مطرح کرد: این تکنولوژی جدید و نوظهور است و فعلا آن را زیرنظر دارم. من فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشتِ» هریسون فورد را نگاه کرده‌ام و می‌دانم که فیلم‌های دیگری نیز [که از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند] در راه هستند. شنیده‌ام که این تکنولوژی در حال ارتقا و بهتر شدن است برای همین، به نوعی منتظرم تا ببینم این تکنولوژی چگونه پیش می‌رود.

دنزل واشینگتن

بیشتر بخوانید:

آینده‌ سینما با ورود هوش مصنوعی را باید پیش‌بینی کنیم

هوش مصنوعی با هنر چه کرد؟

چه اتفاق‌هایی برای هوش مصنوعی و هنر افتاد؟

 

https://didhonar.ir/?p=28303