پلاتوهنر

کیلین مورفی مطرح کرد؛

آرزو داشتم در فیلم «میان‌ستاره‌ای» نولان بازی کنم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی و کریستوفر نولان چندین دهه است که با یکدیگر همکاری می‌کنند. «اوپنهایمر» جدیدترین همکاری این دو با یکدیگر است. مورفی در فیلم «اوپنهایمر» نقش اصلی را ایفا می‌کند که واکنش‌های

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی و کریستوفر نولان چندین دهه است که با یکدیگر همکاری می‌کنند. «اوپنهایمر» جدیدترین همکاری این دو با یکدیگر است. مورفی در فیلم «اوپنهایمر» نقش اصلی را ایفا می‌کند که واکنش‌های مثبت زیادی را به همراه داشته است به طوری که زمزمه‌هایی برای اسکار بهترین بازیگر مرد برای او وجود دارد.

پیش از فیلم «اوپنهایمر»، این دو در فیلم‌های دیگری مانند سه‌گانه «بتمن» و «تلقین» با یکدیگر همکاری کردند که مورفی در این فیلم‌ها نقش مکمل را برعهده داشت.

اخیرا مورفی طی مصاحبه‌ای با The Independent، در جواب به سوال «آرزو می‌کنید در کدام فیلم نولان که بدون حضور شما ساخته شده است، می‌توانستید بازی کنید؟»، فیلم «میان‌ستاره‌ای» را که نولان در سال 2014 ساخته بود، برگزید.

این بازیگر ایرلندی این گونه پاسخ داد: من «میان‌ستاره‌ای» را دوست دارم چون فیلمی احساسی است. یادم می‌آید که این فیلم را زمانی که بچه‌هایم کوچک بودند در سینما دیدیم و من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و قلبم را شکست. خیلی دوست دارم فیلم‌های نولان را که در آنها حضور ندارم، ببینم چون نیازی نیست که نگران سایز گوش‌هایم و چیزهایی از این دست باشم.‌

کیلین مورفی در این گفتگو تاکید کرد که نولان بازیگران مناسبی را برای «میان‌ستاره‌ای» انتخاب کرده است و به همین دلیل، از حضور نداشتن در این فیلم ناراحت نیست.

متیو مک‌کانهی در فیلم «میان‌ستاره‌ای» نقش یکی از خلبانان سابق ناسا را بازی می‌کند که دوباره یک ماموریت به او محول شده است. او در این ماموریت باید یک سیاره جدید و قابل سکونت برای انسان‌ها خارج از منظومه شمسی پیدا کند. ان هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین، بیل اروین، الن برستین، مایکل کین و مت دیمون از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

موسیقی متن «اوپنهایمر» اثری از لودویگ گورانسون

یک اتهام تاریخی در فیلم نولان

تمایل کیلین مورفی برای بازی در «باربی۲»

فیلمبرداری بی‌رحمانه‌ «اوپنهایمر» در ۵۷ روز

 

https://didhonar.ir/?p=27295