پلاتوهنر

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت «ایندیانا جونز» اعلام شد

به گزارش پلاتو هنر، والت دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و باکیفیت فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت»(Indiana Jones and the Dial of Destiny) را تایید و اعلام کردند. ماه گذشته بود که فیلم «ایندیانا جونز و

به گزارش پلاتو هنر، والت دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و باکیفیت فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت»(Indiana Jones and the Dial of Destiny) را تایید و اعلام کردند.

ماه گذشته بود که فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» روی پرده‌های سینما رفت و نتوانست نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، زمان انتشار نسخه با کیفیت فیلم «ایندیانا جونز 5» مشخص شده است. لوکاس فیلم و والت دیزنی اعلام کردند که فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» در تاریخ ۲۹ آگست (۷ شهریور) به شکل دیجیتالی روی پلتفرم‌هایی چون اپل تی وی، آمازون پرایم ویدیو و Vudu عرضه خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم «ایندیانا جونز ۵» حاوی بخش‌های اضافه مثل ۵ صحنه از پشت صحنه فیلم است که در آن شامل بخش‌هایی مثل سکانس آغازین فیلم، نیویورک، مراکش، سیسیل و پایان بندی فیلم است. در طول این بخش‌‌ها قرار است با شخصیت‌های جدید بیشتر آشنا شویم و همچنین صحنه‌های دیده نشده‌ای از فیلم را هم شاهد باشیم. همچنین نسخه خانگی فیلم «ایندیانا جونز ۵» بخشی حاوی پایان ماجراجویی ایندیانا جونز خواهد بود.

فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» که در تیر امسال روی پرده رفت و نقدهای متوسطی دریافت کرد، تاکنون بیش از ۳۷۰.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۷۲.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۹۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم «ایندیانا جونز ۵» با بودجه‌ای در حدود ۲۹۵ تا ۳۰۰ میلیون دلار تولید شده است و در رتبه دوم ضعیف‌ترین فروش جهانی مجموعه ایندیانا جونز قرار دارد.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج در نقش هلنا، دختر خوانده ایندیانا جونز، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم «سر به راه باش»(Walk the Line)، فیلم «لوگان»(Logan) و فیلم «فورد در برابر فراری»(Ford v Ferrari)، وظیفه کارگردانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم «ایندیانا جونز» را بر عهده داشته بود.

منبع: زومجی

 

https://didhonar.ir/?p=27192