پلاتوهنر

صدای خواننده فیلم «تایتانیک» خاموش شد

به گزارش پلاتو هنر، سلین دیون خواننده تیتراژ پایانی فیلم «تایتانیک» به یک بیماری نادر مبتلا شده و حنجره اش را برای همیشه از دست داده است. خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به

به گزارش پلاتو هنر، سلین دیون خواننده تیتراژ پایانی فیلم «تایتانیک» به یک بیماری نادر مبتلا شده و حنجره اش را برای همیشه از دست داده است.

خواهر بزرگ سلین‌ دیون خوانده ۵۵ ساله که سال گذشته اعلام کرد به سندروم Stiff person دچارشده در مصاحبه جدیدش توضیح داد: «متاسفانه بر خلاف تلاش های بسیار، بیماری سلین بدتر شده و بهبودی حاصل نشده است. سلین با بهترین پزشکان و محققان در زمینه‌ی این بیماری در ارتباط است ولی داروهای آن تاثیر زیادی رویش نداشته است. او به خودش حسابی سخت می‌گیرد. همه چیز باید عالی و بی نقص باشد. من به او گفتم باید کمی استراحت کند. آرامش بگیرد و با بدنش مدارا کند. این یک پیام‌از بدنش به اوست.»

او در ادامه گفت: خواهرکوچکشان لیندا با سلین‌ زندگی‌ و از او مراقبت می‌کند.

سلن دیون در سال ۲۰۱۶ بعد از مرگ‌ ناگهانی همسرش، رنه انگلیل بعد از بیش از ۲۰ سال زندگی مشترک‌ ضربه ی بزرگی خورد و این موضوع شروع بیماری اش بوده است.

در این سندروم که از بین ۱ میلیون نفر یک نفر را درگیر می‌کند، عضلات دچار انقبضات ناگهانی و عمدتا دردناک‌ می‌شوند. در کنار این علائم قدرت تکلم کاهش یافته و دو بینی نیز ایجاد می‌شود.

 

https://didhonar.ir/?p=27111