پلاتوهنر

برنامه ای برای ساخت «زن شگفت انگیز 3» وجود ندارد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، علیرغم اظهارات اخیر گال گدوت مبنی بر اینکه جیمز گان و پیتر سافران، سران دی سی به او گفته اند که «زن شگفت انگیز 3» را با هم تولید خواهند کرد، (اینجا

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، علیرغم اظهارات اخیر گال گدوت مبنی بر اینکه جیمز گان و پیتر سافران، سران دی سی به او گفته اند که «زن شگفت انگیز 3» را با هم تولید خواهند کرد، (اینجا بخوانید) منابع آگاه به ورایتی می گویند که اینطور نیست.

به گفته منابع، سومین فیلم «زن شگفت انگیز» در استودیوی دی سی در دست ساخت نیست و گان و سافران در حال حاضر برنامه‌ای برای پروژه «زن شگفت‌ انگیز» در دنیای جدید دی سی غیر از «بهشت گمشده» که قبلاً اعلام شده بود، ندارند.

گدوت برای اولین بار در مصاحبه ای با ComicBook.com اعلام کرد که زن شگفت انگیز ممکن است کاملاً مرده نباشد. او گفت: «من عاشق به تصویر کشیدن «Wonder Woman» هستم. طبق آنچه از جیمز و پیتر شنیدم ما با هم «زن شگفت انگیز 3» را می سازیم.»

منابع به ورایتی اضافه کردند که هیچ‌ وقت در رابطه با «زن شگفت انگیز 3» به گدوت قولی داده نشده است، و همچنین هیچ بحث قطعی در مورد ادامه  این نقش با گدوت با دنیای جدید DC وجود ندارد. گان و سافران در ابتدای سال از اولین عناوین دنیای جدید خود، از جمله «Superman: Legacy» پرده برداری کردند و همچنان بر روی این فیلم‌های جدید تمرکز دارند.

گدوت نقش زن شگفت انگیز را در دنیای دی سی زک اسنایدر آغاز کرد و در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» برای اولین بار در دو فیلم مستقل خود به نام های «واندر وومن» و «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» بازی کرد. زن شگفت‌انگیز گدوت در «لیگ عدالت» و در فیلم‌های دی‌سی مانند «شزم! خشم خدایان» نیز حضور داشت.

دو فیلم مستقل «زن شگفت انگیز» او توسط پتی جنکینز کارگردانی شد.

https://didhonar.ir/?p=26781