پلاتوهنر

پس از 17 روز اکران؛

«باربی» به باشگاه میلیارد دلاری‌ها پیوست

به گزارش پلاتو هنر، فیلم سینمایی «باربی» پس از 17 روز اکران به باشگاه میلیارد دلاری‌ها پیوست. کمدی فانتزی گرتا گرویگ در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار فراتر رفت که شامل 459 میلیون دلار در آمریکای شمالی و

به گزارش پلاتو هنر، فیلم سینمایی «باربی» پس از 17 روز اکران به باشگاه میلیارد دلاری‌ها پیوست.

کمدی فانتزی گرتا گرویگ در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار فراتر رفت که شامل 459 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 572 میلیون دلار در سطح بین المللی می شود. این اولین فیلمی است که تنها توسط یک زن ساخته شده است که بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته است.

فیلم سینمایی «باربی» تنها پس از 17 روز از اکران به این آمار دست یافته است. همچنین «باربی» پس از «مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه»، «تاپ گان: ماوریک»، «دنیای ژوراسیک: قلمرو»، «آواتار: راه آب» و «برادران سوپر ماریو»، ششمین فیلم دوران همه‌گیری است که از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.

«باربی» یک فیلم آمریکایی در ژانر ماجراجویی، کمدی و فانتزی به کارگردانی گرتا گرویگ است که از دیگر آثار او می توان به «Little Women 2019» اشاره کرد. فیلمنامه این فیلم توسط گرویگ و نوآ بامباک نوشته شده است.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به مارگو رابی بازیگردر نقش «باربی» و رایان گاسلینگ در نقش «کن» اشاره کرد.

https://didhonar.ir/?p=26467