پلاتوهنر

بیمه درمانی نویسندگان برای هالیوود مشکل‌ساز شد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، انجمن نویسندگان آمریکا درخواستی جدید مطرح کرده است که احتمالا منجر به طولانی‌تر شدن اعتراضات خواهد شد. متوقف شدن کار در هالیوود منجر به ضعیف شدن توان مالی اعضای این انجمن شده

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، انجمن نویسندگان آمریکا درخواستی جدید مطرح کرده است که احتمالا منجر به طولانی‌تر شدن اعتراضات خواهد شد.

برایان کرانستون
حضور برایان کرانستون در صف اعتراضات در تاریخ 25ام جولای 2023

متوقف شدن کار در هالیوود منجر به ضعیف شدن توان مالی اعضای این انجمن شده است و بسیاری از آنها در معرض از دست دادن صلاحیتشان برای پوشش بیمه درمانی‌ هستند و به همین دلیل، انجمن نویسندگان آمریکا خواستار موافقت کمپانی‌ها برای تمدید بیمه درمانی اعضای این انجمن شد تا آنها زمان کافی برای برگرداندن صلاحیتشان را داشته باشند.

دیوید هاربر
دیوید هاربر 31ام جولای 2023 در اعتراضات دیده شد.

طی ملاقاتی که روز جمعه سران انجمن نویسندگان آمریکا(WGA) و اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلوزیون(AMPTP) داشتند، شروطی برای بازگشت احتمالی به میز مذاکره مطرح شد اما به‌جای نزدیک تر کردن سران این دو انجمن برای به توافق رسیدن و پایان اعتراضات، آنها را از هم دورتر کرد.

جین فوندا
جین فوندا در تاریخ 28ام جولای 2023 در اعتراضات حضور داشت.

بر اساس قرداد پیشین، نویسندگانی تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرند که حداقل 41.773 دلار در سال درآمد دارند اما به دلیل این اعتراض سه ماهه و احتمالِ ادامه پیدا کردن آن، پس از اتمام اعتراضات نویسندگان زمان کمتری برای دست یافتن به این سطح از درآمد سالانه را دارند.

برایان کاکس
حضور برایان کاکس در اعتراضات در تاریخ 21ام جولای 2023

بن استیلر

https://didhonar.ir/?p=26399