پلاتوهنر

«زن شگفت انگیز 3» ساخته می‌شود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، گال گدوت علیرغم تغییرات بزرگی که در استودیو دی سی روی می دهد، امید به ساخته شدن «زن شگفت انگیز 3» را زنده کرد. گدوت در مصاحبه‌ای با ComicBook.com حین تبلیغ فیلم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، گال گدوت علیرغم تغییرات بزرگی که در استودیو دی سی روی می دهد، امید به ساخته شدن «زن شگفت انگیز 3» را زنده کرد. گدوت در مصاحبه‌ای با ComicBook.com حین تبلیغ فیلم اکشن آینده‌اش در نتفلیکس به نام «قلب سنگ»، به صحبت‌های جیمز گان و پیتر سافران رئیس‌های جدید دی‌سی درباره ساخت سومین فیلم «زن شگفت‌ انگیز» اشاره کرد.

گدوت در پاسخ به سوالی درباره فیلم سوم خود گفت: من عاشق به تصویر کشیدن «Wonder Woman» هستم. طبق آنچه از جیمز و پیتر شنیدم ما با هم «زن شگفت انگیز 3» را می سازیم.

گدوت نقش زن شگفت انگیز را در دنیای دی سی زک اسنایدر آغاز کرد و در «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» برای اولین بار در دو فیلم مستقل خود به نام های «واندر وومن» و «زن شگفت انگیز 1984» بازی کرد. زن شگفت‌انگیز گادوت در «لیگ عدالت» و در فیلم‌های دی‌سی مانند «شزم! خشم خدایان» نیز حضور داشت.

دو فیلم مستقل «زن شگفت انگیز» او توسط پتی جنکینز کارگردانی شد. زمانی که گان و سافران به عنوان روسای جدید استودیو دی سی انتخاب شدند، این دو در حال ساخت «زن شگفت انگیز 3» بودند.

دنیای جدید دی سی سافران و گان با «سوپرمن: میراث» در سال 2025 آغاز می شود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی گان ساخته می شود که ماه گذشته اعلام کرد که دیوید کورنسوت نقش سوپرمن را در دنیای جدید دی سی بازی می کند. کورنسوت پس از هنری کاویل که نقش سوپرمن را در مقابل زن شگفت انگیز گدوت در چندین فیلم بازی کرد، ایفای نقش می کند.

https://didhonar.ir/?p=26089