پلاتوهنر

نولان به بازیگر «اوپنهایمر» اجازه داد فیلمنامه‌اش را تغییر دهد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، یکی از تکان‌ دهنده‌ترین سطرهای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان توسط خود نویسنده و کارگردان فیلمنامه‌نویسی نشده است. در طول فیلم صحنه ای می رسد که در آن کیلین مورفی در حال ملاقات با

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، یکی از تکان‌ دهنده‌ترین سطرهای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان توسط خود نویسنده و کارگردان فیلمنامه‌نویسی نشده است.

در طول فیلم صحنه ای می رسد که در آن کیلین مورفی در حال ملاقات با وزیر جنگ ایالات متحده، هنری استیمسون و سایر مقامات دولتی در مورد محل انداختن بمب های اتمی در ژاپن است. استیمسون به گروه می گوید که از بمباران کیوتو خودداری کنند زیرا او و همسرش در آنجا به ماه عسل رفتند.

نولان طی مصاحبه ای با نیویورک تایمز فاش کرد؛ جیمز رمار، بازیگر نقش استیمسون بود که آن خط تکان دهنده دیالوگ را ایجاد کرد. از آنجایی که «اوپنهایمر» بازیگران گسترده‌ای دارد و فیلمنامه نولان عمدتاً از دیدگاه شخصیت اصلی او روایت می‌شود، نولان بازیگران مکمل خود را تشویق کرد تا تحقیقات کامل خود را روی نقش‌هایشان انجام دهند. آنجاست که رمار، استیمسون را در کیوتو و در ماه عسل کشف کرد.

نولان در اوایل مصاحبه گفت: هر بازیگر با تحقیق در مورد اینکه همتای واقعی خود چه بوده است، به جلسات خوانش می‌رفت. آنها هزاران تکلیف برای انجام دادن داشتند. آنها منبع بزرگی با «پرومته آمریکایی» داشتند و سپس تحقیقات خود را انجام دادند.

«اوپنهایمر» از تاریخ اکرانش در 21 جولای به یک نیروگاه باکس آفیس برای یونیورسال پیکچرز تبدیل شده است. این فیلم در کمتر از دو هفته از مرز ۱۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی عبور کرد و در حال حاضر از مرز ۴۱۲ میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرده است. با توجه به اینکه «اوپنهایمر» یک درام بیوگرافی سه ساعته با درجه R است، این اعداد خیره کننده هستند.

https://didhonar.ir/?p=26092