پلاتوهنر

هیات داوران جشنواره HollyShorts اعلام شدند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، جشنواره HollyShorts، جشن فیلم کوتاه جوایز اسکار، ترکیب هیات داوران دوره ۲۰۲۳ خود را اعلام کرد. در هیات داوران 18 نفره چیوتل اجیوفور، سم ورتینگتون، زوئی دویچ، الکساندرا شیپ، جاش وایت هاوس،

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، جشنواره HollyShorts، جشن فیلم کوتاه جوایز اسکار، ترکیب هیات داوران دوره ۲۰۲۳ خود را اعلام کرد.

در هیات داوران 18 نفره چیوتل اجیوفور، سم ورتینگتون، زوئی دویچ، الکساندرا شیپ، جاش وایت هاوس، کریستینا چونگ، نلو هاندا و جیمی ری نیومن، یوسمان و اریک کوهن حضور خواهند داشت.

دیگر متخصصان صنعت در هیات داوران عبارتند از تام برکلی و راس وایت که فیلمشان «خداحافظ ایرلندی» برنده اسکار سال گذشته بهترین فیلم کوتاه لایو اکشن شد. آنیل کارا که فیلمش «خداحافظی طولانی» برنده اسکار سال 2022 شد و همچنین نامزدهای فیلم کوتاه اسکار پاملا ریبون «سال من دیکس» و آماندا فوربیس و وندی تیلبی «ملوان پرنده». جوآنا کوین برنده دو جایزه اسکار «امور هنر»، برنده اسکار آلیس دویار «کولت» و جاشوا سفتل، نامزد اسکار «غریبه در دروازه» نیز بخشی از هیئت داوران خواهند بود.

آنها با هم مسئول تعیین برندگان جوایز جشنواره از جمله چهار فیلم کوتاهی هستند که واجد شرایط جوایز اسکار خواهند بود. از مجموع 402 فیلمی که در جشنواره امسال به نمایش در می آیند، 180 فیلم (43.3 درصد) از فیلمسازان زن هستند. رویداد ترکیبی امسال هم به صورت حضوری در سینماهای چینی هالیوود TCL و هم به صورت مجازی از طریق پلتفرم پخش جشنواره Bitpix برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم HollyShorts از 10 تا 20 آگوست (19 تا 29 مرداد) برگزار می شود و مراسم جشن جوایز سالانه آن در 20 آگوست برگزار می شود.

https://didhonar.ir/?p=26086