پلاتوهنر

تاریخ پخش دومین فیلم وس اندرسون اعلام شد

به گزارش پلاتو هنر، تاریخ پخش دومین فیلم وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ مشخص شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر»(The Wonderful Story of Henry Sugar) در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) از این

به گزارش پلاتو هنر، تاریخ پخش دومین فیلم وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ مشخص شده است.

نتفلیکس اعلام کرد که فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر»(The Wonderful Story of Henry Sugar) در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

این فیلم قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ نمایش داده شود، اما مدت زمان آن تنها قرار است ۳۶ دقیقه باشد.

وس اندرسون در سال ۲۰۲۳ فیلم Asteroid City را منتشر کرده است و فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» قرار است دومین فیلم او در سال جاری باشد.

بندیکت کامبربچ در نقش هنری شوگر، رالف فاینز در نقش رولد دال، دو پتل، بن کینگزلی، روپرت فرند و ریچارد آیوادی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است، بر عهده داشته است.

اندرسون چند سال قبل انیمیشن «آقای فاکس شگفت‌انگیز»(Fantastic Mr. Fox) را براساس رمان‌های دال کارگردانی کرد که این اثر استاپ موشن در سال ۲۰۰۹ اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. رمان «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و ۶ داستان دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اتفاقات آن با ترکیب واقعیت و تخیل نویسنده شکل گرفتند. در این مجموعه شاهد داستان‌هایی راجع به چگونه نویسنده شدن دال هستیم. این داستان‌ها به خوبی نشان می‌دهند که چرا مخاطبان بارها و بارها به سمت داستان‌های دال کشیده می‌شوند.

https://didhonar.ir/?p=26040