پلاتوهنر

اکران نسخه بازسازی ‌شده «اولد بوی» در جشنواره هادسون نیویورک

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، افتتاحیه جشنواره فیلم هادسون در نیویورک، نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک پارک چان ووک “Oldboy” را در بیستمین سالگرد این فیلم در ماه اوت امسال به نمایش می گذارد که اولین نمایش

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، افتتاحیه جشنواره فیلم هادسون در نیویورک، نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیک پارک چان ووک “Oldboy” را در بیستمین سالگرد این فیلم در ماه اوت امسال به نمایش می گذارد که اولین نمایش قبل از اکران مجدد فیلم در 16 آگوست خواهد بود.

این جشنواره که توسط جان میبی، سارا پیترز و سونیا مارسلا فریمن تأسیس شد، از 11 تا 13 آگوست (۲۰ تا ۲۲ مرداد) برگزار خواهد شد. وب سایت آنها بیان می کند که این جشنواره به عنوان یک پلتفرم برای قهرمانی و نمایش فیلم های محلی و جهانی، فیلمسازان، صنعتگران و استعدادهای کمتر ارائه شده عمل می کند.

بنیان گذاران جشنواره در بیانیه‌ای مشترک گفتند: به‌عنوان طرفداران کارگردان پارک و نئون، ما خوشحال و مفتخریم که به عنوان تنها جشنواره‌ای انتخاب شدیم که «Oldboy» را قبل از شروع مجدد اکران آن در بیستمین سالگردش، آن را به نمایش در می آورد.

“Oldboy” که در سال 2003 منتشر شد، یک فیلم هیجان انگیز نئو نوآر کره جنوبی است که درباره مردی به نام دائه سو (چوی مین سیک) است که پس از 15 سال اسارت اسرارآمیز، سعی می کند از اسیر خود انتقام بگیرد. دومین قسمت از سه گانه «انتقام» پارک چان ووک، این فیلم ابتدا در جشنواره فیلم کن با تحسین منتقدان به نمایش درآمد و یکی از برجسته ترین فیلم های نویسنده است. همچنین باعث اقتباس های متعددی شده است که از جمله آنها می توان به فیلم اسپایک لی با همین نام در سال 2013 اشاره کرد.

https://didhonar.ir/?p=25575