پلاتوهنر

قطعات آلبوم «سرگیجه» را بشنوید

به گزارش پلاتو هنر، آلبوم موسیقی متن و تیتراژ سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و آهنگسازی حسام ناصری و تهیه کنندگی مهدی بدرلو در قالب ۱۴ قطعه مجزا منتشر شد. موسیقی این قطعات با توجه به سبک سریال «سرگیجه»

به گزارش پلاتو هنر، آلبوم موسیقی متن و تیتراژ سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و آهنگسازی حسام ناصری  و تهیه کنندگی مهدی بدرلو در قالب ۱۴ قطعه مجزا منتشر شد.

موسیقی این قطعات با توجه به سبک سریال «سرگیجه» معمایی و رازآلود هستند. موسیقی این آلبوم، تلفیقی از قطعات ارکسترال و الکترونیک و موسیقی راک است.

«سرگیجه» سریالی بیست و چهار قسمتی با بازی حامد بهداد، هومن سیدی، هادی حجازی فر، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی و پیام دهکردی است که پخش آن از زمستان ۱۴۰۱ آغاز شد و اوایل تابستان ۱۴۰۲ به پایان رسید.

این آلبوم موسیقی اثری از حسام ناصری هم اکنون در تمامی پلتفرم های بین المللی پخش آنلاین موسیقی در دسترس است.

عوامل آلبوم موسیقی متن «سرگیجه» عبارتنداز: ویلن و ویولا: امین عطایی، نگار فرجی، طناز اسدالهی، ویلنسل: مسعود فیروزی نژاد، خواننده سوپرانو: نگین گودرزی، گیتار الکتریک: عظیم روحانی، حسام ناصری، گیتار نایلون: نسیم بخت، پیانو و سازهای الکترونیک و طراحی صداها: حسام ناصری، میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد، گرافیک: محمد یعقوبخانی ، ادیت ویدئو: آژانس هنری چارت

در ادامه قطعات آلبوم «سرگیجه» را می شنوید:

1- vertigo

2- In The Memory of the Mother

3- In the Fire

4- Run

5-  The Story Is Born

6-  Don’t Let Her Run Away

7-  RIP Mother

8- I-Will-Find-Him

9-  I Found Him

10- Be Careful

11- In Searching for a Sign

12- In-the-Palace

13-  Someone Is Spying

14-  He is alive

https://didhonar.ir/?p=25238