پلاتوهنر

میثم رازفر عنوان کرد:

کار مذهبی صرفا مداحی نیست

به گزارش پلاتو هنر، میثم رازفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها با شخصیت خیالی به نام «مجنون» مشغول بازی در تله‌تئاتری به مناسبت ایام محرم است، اظهار کرد: به طور مسلم کارهای مناسبتی بسیاری تاکنون ساخته شده

به گزارش پلاتو هنر، میثم رازفر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  که این روزها با شخصیت خیالی به نام «مجنون» مشغول بازی در تله‌تئاتری به مناسبت ایام محرم است، اظهار کرد: به طور مسلم کارهای مناسبتی بسیاری تاکنون ساخته شده اما همه از این که سطح کیفی هر کدام چقدر خوب و موفق بوده آگاهند.

وی افزود: متاسفانه به غیر از چند کاری که هزینه‌های بسیاری هم برای ساخت آنها به دنبال داشته و مورد اقبال بیننده قرار گرفته کارهای دیگر دم‌دستی و بد بوده و با بودجه کم با بی‌مهری‌ها و صرفا به خاطر این که کاری انجام شود، صورت گرفته است.

عمده کارهای مذهبی مناسبی ما تبدیل به مداحی شده است

بازیگر سریال «سیاه‌چاله» (حسین نمازی ۱۴۰۲) گفت: کار مذهبی، مداحی نیست. متاسفانه عمده کارهای مذهبی مناسبی ما تبدیل به مداحی شده در حالی که به گفته بهرام بیضایی در کتاب «نمایش در ایران»، مداحی هم بخشی از نمایش در ایران است و نمی‌شود آن را جدا کرد.

رازفر گفت: برای تولید کار تصویری، اثر مناسبتی باید ادبیات نمایشی و تصویری داشته باشد و این ها کمی از هم متفاوت هستند.

او همچنین با اشاره به نقش مجنون در این تله تئاتر مناسبتی گفت: این کاراکتر جذاب است و یک سری صحبت‌ها از زبان او شنیده می‌شود که تاکنون گفته نشده است و گاهی زخمه‌هایی می زند که جذاب است.

رازفر تاکنون در آثاری چون سریال «حس سوم» (مهدی فخیم‌زاده ۱۳۸۴) ، مجموعه «آسپرین»(فرهاد نجفی ۱۳۹۵)، سریال «زمانه»( حسن فتحی ۱۳۹۱) و کارهای دیگری چون سریال‌های «راه طولانی» و «ما چند نفر» ایفای نقش کرده است.

منبع: ایرنا

https://didhonar.ir/?p=24530