پلاتوهنر

نقاشی‌هایی که با الهام از هوش مصنوعی خلق شدند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از دی کریپت، جِنی پَسِنن هنرمند فنلاندی فعال در هنر دیجیتال است. او در رشته گرافیک تحصیل کرده و به مدت 13 سال به عنوان طراح و انیماتور در حوزه برندیگ و مارکتینگ فعالیت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از دی کریپت، جِنی پَسِنن هنرمند فنلاندی فعال در هنر دیجیتال است. او در رشته گرافیک تحصیل کرده و به مدت 13 سال به عنوان طراح و انیماتور در حوزه برندیگ و مارکتینگ فعالیت کرده است.

او درباره به کارگیری هوش مصنوعی در آثارش گفت: طرح های تولیدی ای آی، باعث برانگیختن قوه تخیلم می‌شوند. ای آی برای من شبیه یک منبع الهام است و از آن برای الهام گرفتن استفاده می‌کنم. در تصاویر انتزاعی که ای آی خلق می‌کند می‌توانم اسب، پا و انسان ببینم.

او در ادامه گفت: از تصویری که به هیچ چیزی شباهت ندارد، اثری مطابق آنچه در تصویر تولیدی ای آی دیدم، خلق می‌کنم.

جِنی پَسِنن

این هنرمند فنلاندی از آن تصاویر برای خلق نقاشی دیجیتال استفاده می‌کند و معمولا آنها را با تکنیک های دیگری مانند تکنیک های عکاسی و 3D تلفیق می‌کند.

ابزار های انتخابی پَسِنن برای خلق آثارش عمدتا فتوشاپ و یکی از نرم افزار هوش مصنوعی به نام Artbreeder هستند. او اخیرا درکنار این نرم افزار ها از Stable Diffusion نیز استفاده می‌کند.

 

جِنی پَسِنن

او در مورد استفاده از ابزار های ماشینی گفت: انسان ها حیواناتی احساساتی هستند. ما انسان ها جلوی خلاقیت مان را با تجربیاتی که داشتیم، می‌گیریم. ماشین ها بدون احساس هستند و استفاده آن ها در بخش هایی از کارم به من توانایی خلق آثار جدیدی می‌دهد که حتی فکرش را نمی‌کردم.

جِنی پَسِنن

جِنی پَسِنن

https://didhonar.ir/?p=23613