پلاتوهنر

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت:

زمینه همکاری هنرمندان موسیقی استان‌های همجوار فراهم شد

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه 2 در گفتگو با پلاتو هنر گفت: ما از هم اکنون آمادگی خود را برای میزبانی از هفدهمین دوره این رویداد هنری

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه 2 در گفتگو با پلاتو هنر گفت: ما از هم اکنون آمادگی خود را برای میزبانی از هفدهمین دوره این رویداد هنری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: از تمامی هنرمندانی که در شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه 2 حاضر بودند و همچنین مردم عزیز این استان که استقبال خوبی از برنامه داشتند، سپاسگزارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: ظرفیت‌های موسیقی و استعداد هنرمندان استان پیش از این نیز شناخته شده بود اما با میزبانی از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی این پتانسیل ها به هنرمندان استان‌های همجوار و همچنین در سطح ملی معرفی شد.

پیام احمدی توضیح داد: تمام تلاش‌ ما ایجاد زمینه‌های همکاری هنرمندان موسیقی استان های همجوار با یکدیگر است و براین اساس قرار است تا در 6 ماهه دوم سال 1402 با استان‌های بوشهر و خوزستان همکاری‌های مشترکی در زمینه موسیقی داشته باشیم.

او در ادامه به برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین با حضور 12 استان در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد که باعث ایجاد هم‌افزایی بین فرمانداری، میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی هنری در سطح استان شده است.

پیام احمدی گفت: همکاری هنرمندان در جشنواره‌های هنری باعث رشد و اعتلای کیفی آثارشان می‌شود و به اعتلای فرهنگ و هنر کشور نیز کمک می‌کند تا بتوانیم در مقابل فرهنگ مهاجم بهتر ایستادگی کنیم.

او در ادامه بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای علاوه بر تاثیر هنری در زمینه رشد صنعت گردشگری و اقتصاد استان‌های میزبان هم تاثیرگذار است.

پیام احمدی در پایان با اشاره به تاثیر جشنواره‌ها در روند بهبود زیرساخت‌های شهری گفت: استقبال خوب مردم از هنر می‌تواند مسئولان را برای بهبود بخشیدن به زیرساخت‌ها و امکانات جشنواره ترغیب کند.

https://didhonar.ir/?p=23015