پلاتوهنر

هوش مصنوعی مردم بمبئی را نجات می‌دهد

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هندوستان تایمز، یک هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی، وسایل نقلیه ای را طراحی کرده است که در زمان بارش باران های شدید شهر بمبئی به مردم امکان تردد در خیابان های سیل

به گزارش پلاتو هنر به نقل از هندوستان تایمز، یک هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی، وسایل نقلیه ای را طراحی کرده است که در زمان بارش باران های شدید شهر بمبئی به مردم امکان تردد در خیابان های سیل زده و آب گرفته شهر را می‌دهد.

با فرا رسیدن فصل باران های موسمی در شهر بمبئی، سیل زدگی و آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهر اتفاق میافتند. این وضعیت علاوه بر ایجاد اختلال در رفت و آمد، زندگی روزانه را نیز مختل می‌کند. برای حل این مشکل، یک هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی وسایل نقلیه آینده نگرانه ای را طراحی کرد که طبق اظهار نظر خود او، باید خیلی زودتر چنین وسایل نقلیه ای برای شهر بمبئی ساخته می‌شد.

این وسایل نقلیه جدید، علاوه بر ایجاد امکان تردد در خیابان های سیل زده و آب گرفته، از خیس شدن مردم در مقابل بارش های شدید باران نیز محافظت می‌کنند.

هوش مصنوعی

 

مانوج عمره هنرمند این وسایل نقلیه آینده نگرانه، عکس های آنها را در اینستاگرام منتشر کرد.

این عکس ها توسط برنامه «میدجورنی»، یکی از ابزار های هوش مصنوعی که بر اساس فرمان های داده شده، عکس تولید می‌کند، خلق شده است، وسایل نقلیه نوآورانه ای را نشان می دهد که برای بمبئی طراحی شده اند.

 

 

هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی چطور صنعت سینما را تغییر خواهد داد؟

با گسترش هوش مصنوعی به ارزش هنر دست انسان پی می‌بریم

 

 

 

https://didhonar.ir/?p=22795