پلاتوهنر

آرنولد شواتزنگر گفت:

فیلم «نابودگر» به وقوع پیوسته است

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، آرنولد شواتزنگر در نشستی در لس آنجلس با نشریه «پیپل» گفت که فیلم کلاسیک اکشن جیمز کامرون به نام «نابودگر» که در سال 1984 ساخته شده، به وقوع پیوسته است. این فیلم

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، آرنولد شواتزنگر در نشستی در لس آنجلس با نشریه «پیپل» گفت که فیلم کلاسیک اکشن جیمز کامرون به نام «نابودگر» که در سال 1984 ساخته شده، به وقوع پیوسته است. این فیلم روایتگر جهانی است که در آن یک شبکه دفاعی هوشمند به نام «اسکای نت» خودآگاه شده و بر انسان ها غلبه کرده است.

شواتزنگر درباره هوش مصنوعی گفت: در حال حاضر همه نگران آینده با وجود هوش مصنوعی هستند. در فلیم «نابودگر» ما روایتگر  ماشین هایی هستیم که از وجود خود آگاه می‌شوند و سلطه ورزی می‌کنند. بعد از گذشت دهه ها، این دیگر داستانی خیالی و یا مربوط به آینده نیست بلکه به وقوع پیوسته است. هوش مصنوعی در بین ماست و این نویسندگی شگفت آور جیم کامرون است.

شواتزنگر تصریح کرد: کامرون یک نویسنده و کارگردان فوق العاده و باورنکردنی است. این فیلم یکی از آن فیلم هایی است که آرزو می‌کنم ای کاش اعتبارش به نام من بود اما فقط اعتبار کاراکتر و روشی که آن را بازی کردم به نام من است. منظورم این است که او این کاراکتر را خلق کرده است. او داستان این فیلم را خیلی خوب نوشته است و به همین دلیل او یکی از بهترین کارگردانان جهان است.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی چطور صنعت سینما را تغییر خواهد داد؟

هوش مصنوعی در دنیای هنر

 

https://didhonar.ir/?p=22545