پلاتوهنر

تجلیل از یارا شهیدی در جشنواره فیلم مائوئی

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، یارا شهیدی ستاره «Black-ish» که اخیراً در نقش تینکر بل در فیلم لایو اکشن «Peter Pan and Wendy» دیزنی بازی کرده است، در جشنواره فیلم مائویی 2023 جایزه ستاره درخشان را دریافت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ورایتی، یارا شهیدی ستاره «Black-ish» که اخیراً در نقش تینکر بل در فیلم لایو اکشن «Peter Pan and Wendy» دیزنی بازی کرده است، در جشنواره فیلم مائویی 2023 جایزه ستاره درخشان را دریافت خواهد کرد.

این جشنواره فهرست کامل جایزه و فیلم خود را برای رویداد امسال که قرار است از 28 ژوئن تا 2 ژوئیه در کاهولوی برگزار شود، اعلام کرده است.

شهیدی به خاطر بازی در نقش زویی در سریال محبوب ABC، یعنی «Black-ish» شناخته می‌شود و اکنون تهیه‌کننده اجرایی سریال «Grown-ish» است. از جمله دیگر آثار شهیدی می‌توان به «Salt» و «Imagine That» نیز اشاره کرد.

بری ریورز، موسس و مدیر MFF گفت: ما برای جشنواره فیلم مائویی امسال بسیار هیجان‌زده هستیم، فیلمسازی استثنایی را در خدمت داستان ‌سرایی دلسوزانه و دگرگون ‌کننده و افتخارآفرینان خود را که کمک‌های خارق‌العاده‌ای به سینما کرده‌اند را جشن می‌گیریم. لوح سنگ ما پر از داستان های جذاب، سرگرم کننده و جادویی است که الهام بخش جامعه مائویی ما خواهد بود.

https://didhonar.ir/?p=21669