پلاتوهنر

به دلیل ممانعت از حضور نازنین بیاتی؛

اکران مردمی «عروسی مردم» در مشهد لغو شد

به گزارش پلاتو هنر، مجید توکلی کارگردان «عروسی مردم» از لغو اکران مردمی این فیلم در مشهد به دلیل ممانعت از حضور نازنین بیاتی بازیگر اصلی این فیلم خبر داد. وی در متنی که منتشر کرده، آورده است: «اکران مردمی

به گزارش پلاتو هنر، مجید توکلی کارگردان «عروسی مردم» از لغو اکران مردمی این فیلم در مشهد به دلیل ممانعت از حضور نازنین بیاتی بازیگر اصلی این فیلم خبر داد.

وی در متنی که منتشر کرده، آورده است: «اکران مردمی فیلم سینمایی «عروسی مردم» قرار بو‌د چهارشنبه‌شب در دو سینمای اطلس و سیمرغ شهر مشهد با حضور من، نازنین بیاتی و شکیب شجره برگزار شود، به دلیل ممانعت از حضور نازنین عزیز لغو شد.

متاسفم بابت این اتفاق و از طرف خودم از همه‌ شما مردم شریف و نجیب و صبور مشهد که تا دیروز با استقبالی بی‌نظیر بلیت تهیه کردید تا کنار هم به تماشای «عروسی مردم» بنشینیم، عذرخواهی می‌کنم.

ظاهرا دولت خود مختار مشهد دست‌بردار نيست و رفتارهايش براى دولت‌مردان هم عادى و پذيرفته شده. با این حال من و شکیب شجره به احترام بازیگر اصلی فیلم، صبر می‌کنیم تا روزی که شرایط حضور نازنین بیاتی در مشهد فراهم شود.

آرزو می‌کنم در فردایی خیلی نزدیک، همه کنار هم بدون هیچ تفرفه و دو دستگی در این دیار زندگی کنیم. باشد که آن‌روز «مجوز»ی نباشد و هیچ برنامه‌ای هم «لغو» نشود. ‌‎آمین»

‌‎

https://didhonar.ir/?p=21453