پلاتوهنر

بازی در آثار تک پرسوناژ چالش‌برانگیز است

به گزارش پلاتو هنر، دیبا سمن، بازیگر نمایش «نقطه ویرگول» با بیان اینکه کار کردن مونولوگ چالش بزرگی است این نمایش را تئاتر بی چیز دانست. سمن درباره این نمایش گفت: این نمایش درباره زنی است که اتفاقات زندگی اش

به گزارش پلاتو هنر، دیبا سمن، بازیگر نمایش «نقطه ویرگول» با بیان اینکه کار کردن مونولوگ چالش بزرگی است این نمایش را تئاتر بی چیز دانست.

سمن درباره این نمایش گفت: این نمایش درباره زنی است که اتفاقات زندگی اش را به تنهایی روی صحنه  روایت می کند.

او ادامه داد: این زن در نمایش حس های مختلفی را تجربه می کند. او از مرزهای مختلف واقعیت، رویا، دروغ و سایر زوایای به روایت می پردازد و اینجاست که مخاطب تصمیم می گیرد ، کدام بخش از این داستان را باور کند.

دیبا با بیان اینکه بازی در آثار مونولوگ چالش بزرگی است، افزود: در این نمایش بر اینکه جز من فرد دیگری روی صحنه نیست. آکساسوار و طراحی صحنه ای هم وجود ندارد. در واقع این نمایش نوعی تئاتر بی چیز است. در این شرایط تنها خود بازیگر است که باید به بهترین شکل به ایفای نقش بپردازد.

این هنرمند درباره بازی در این نقش گفت: در ابتدا دوست داشتم، این نقش را به گونه دیگری بازی کنم اما به خواست کارگردان این نقش روی صحنه رفت و اکنون که به آن فکر میکنم، به نظرم نتیجه مطلوب تری پیش روی مخاطبان است.

او  با اشاره به مدت زمانی که برای تمرین این اثر صرف شده است، بیان کرد: از زمان شروع به نگارش متن تا اکنون که این اثر روی صحنه است ما حدود یکسال درگیر تمرین بودیم. من  با این نقش زندگی کردم و در بسیاری از شرایط تحت تاثیر آن قرار گرفتم.

دیبا سمن با بیان اینکه تمام سختی هایی که برای رسیدن به این نقش پشت سر گذاشتم را دوست داشتم، گفت: در این روزها تئاتر خیلی تنهاست و امیدوارم که مخاطبان با سالن های نمایشی آشتی کنند.

https://didhonar.ir/?p=21208