پلاتوهنر

اکران فیلم جدید امبر هرد در ایتالیا

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، بعد از مدتی طولانی، امبر هرد در اولین اکران جهانی فیلمش به نام «در آتش» (In The Fire)، در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در شهر سیسیلی به همراه کانر آلین

به گزارش پلاتو هنر به نقل از ددلاین، بعد از مدتی طولانی، امبر هرد در اولین اکران جهانی فیلمش به نام «در آتش» (In The Fire)، در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در شهر سیسیلی به همراه کانر آلین کارگردان فیلم و ادواردو نوریگا همبازی او حضور پیدا خواهد کرد.

این فیلم در 24 ژوئن در تئاتر باستانی تائورینا اکران خواهد شد. این جشنواره از بیست و سوم ژوئن شروع و تا یکم جولای 2023 در شهر سیسیلی ادامه خواهد داشت.

«در آتش» یک فیلم هیجان انگیز با بازی امبر هرد است. او در این فیلم به عنوان یکی از پیشگامان روانپزشکی و در زمانی که این رشته هنوز به عنوان یک علم پذیرفته نشده است، شروع به درمان یک بچه بیچاره می­‌کند.

داستان این فیلم که در سال 1899 اتفاق می­افتد، روایت یک روانپزشک آمریکایی 38 ساله ای است که برای درمان یک بچه پریشان احضار شده است. همزمان با رسیدنش به یک مزرعه حاصل‌خیز در کلمبیا، با حجم زیادی از اتهامات پیاپی روبه رو می‌­شود، ازجمله اینکه آن پسر بچه یک شیطلان است. در حالی که این روانپزشک سعی می‌­کند این بچه را روانکاوی کند، اتفاقات پر فراز و نشیب اوج می‌­گرد و مراحل درمانی این پزشک به یک جدال برای نجات این پسربچه کوچک از خشم اهالی آنجا و احتمالا از خودِ پسر بچه تبدیل می‌­شود.

آثار قبلی آلین شامل فیلم وسترن «سرزمین هیچ کس» از کمپانی آی اف سی فیلمز با بازی فرانک گریلو، جورج لوپزو اندی مکداول و فیلم «راه برو سواری کن رودئو» از کمپانی نتفلیکس هستند. او همچنین مدیر اجرایی تولید فیلم «من دیگر اینجا نیستم» ساخته کمپانی  نتفلیکس بود.

https://didhonar.ir/?p=20387