پلاتوهنر

«شمعدانی‌ها» به کارگردانی وحید نفر روی صحنه می‌رود

به گزارش پلاتو هنر، «شمعدانی‌ها» به نویسندگی ایوب آقاخانی و با کارگردانی وحید نفر از پنجشنبه (۱۸ خردادماه تا ۲۳ تیرماه) هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود. فرید اسلام‌زاده، بلقیس بیک‌زاده، سهیلا ‌مفیدی،

به گزارش پلاتو هنر، «شمعدانی‌ها» به نویسندگی ایوب آقاخانی و با کارگردانی وحید نفر از پنجشنبه (۱۸ خردادماه تا ۲۳ تیرماه) هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

فرید اسلام‌زاده، بلقیس بیک‌زاده، سهیلا ‌مفیدی، سحر محسنی، سارا ‌حدادی، سهیل ‌خبازی ‌نژاد، ستایش امینی، محمد رضایی و ساناز خدایی بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان «شمعدانی‌ها» آمده است: « بخت به اکبر شمعدانی و خانواده‌اش رو کرده است؛ اما وای از توطئه‌های رندان دور و بر. خانواده این فرصت استثنایی را باید مدیریت کنند تا به رویای بلند بالا و غیرممکن مهاجرت به سرزمین آرزوها جامه عمل بپوشانند. اما ماجرا به این سادگی‌ها نیست و اتفاقات پیش بینی نشده‌ای در راه است.»

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از ابوالفضل ‌جمشیدی (دستیار کارگردان)، سحر محسنی و سهیلا مفیدی (منشی صحنه)، مهرنوش بیگ‌زاده (مدیر تولید)، موسسه پوشه هنر پارس (مجری طرح)، ستاره نجف‌آبادی (روابط عمومی).

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

https://didhonar.ir/?p=19645