پلاتوهنر

پروانه نمایش «آنها مرا دوست داشتند» صادر شد

به گزارش پلاتو هنر، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رحمانی روز شنبه 13 خردادماه صادر شد و تا تاریخ 13 خرداد 1404 اعتبار خواهد داشت. امیرحسین آرمان، امیر جعفری، مهسا

به گزارش پلاتو هنر، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آنها مرا دوست داشتند» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رحمانی روز شنبه 13 خردادماه صادر شد و تا تاریخ 13 خرداد 1404 اعتبار خواهد داشت.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری، مهسا اسماعیلی، نسیم ادبی، شهرام قائدی، لیلا بلوکات، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی، نفس عزیزی و لیام ملکی بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین الهه داوودی، شیلان مدنی، حسین سلمانی‌مروست، سینا غفاری، ابراهیم مومنی، لیلا حسنی و مهدی عالی‌خانی نیز از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

«آنها مرا دوست داشتند» پنجمین فیلم سینمایی محمدرضا رحمانی بعد از آثاری همچون «ستایش»، «دلخون»، «گاهی» و «پری‌سا» محسوب می‌شود.

این فیلم به عنوان یکی از آثار بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و حالا موفق به دریافت پروانه نمایش شده است.

رحمانی در مصاحبه 6 اسفند 1401 خود با خبرگزاری مهر درباره بازخوردهایی که از رونمایی فیلمش در جشنواره فجر شاهد بوده است، گفت: فکر می‌کنم هنوز منتقدان واقعی فیلمم را ندیده‌اند. مردم استقبال خوبی از فیلم در اکران‌های جشنواره‌ای داشتند و فیلم برایشان راضی‌ کننده بود. منتظر واکنش منتقدان واقعی هم هستم. معتقدم آن‌هایی که در جشنواره فیلمم را دوست نداشتند، بیشتر منتقدنما بودند! آن‌ها به دلایل دیگری فیلم را دوست نداشته‌اند. گروهی از رسانه‌ها هم بدون آنکه فیلم را دیده باشند، براساس شنیده‌ها آن را نقد کردند. در سانس‌هایی که فیلم را در کنار مردم دیدم و حتی در سانس سینمای رسانه، اکثریت فیلم را دوست داشتند. بالاخره در میان هر جمعی، عده‌ای هم پیدا می‌شوند که شیطنت کنند. همه چیز در مسیری قرار گرفت که مشخص بود عده‌ای با پیش ‌فرض‌های قبلی فیلم را دیده بودند.

همچنین محمدرضا رحمانی در نشست خبری فیلم «آنها مرا دوست داشتند» در جشنواره فیلم فجر درباره فیلم خود بیان کرد: این فیلم با سینمای مستقل گره خورده و می‌توان آن را ارزان‌ترین فیلم دانست. دوستان سینماگر پیش از هر چیز من را به عنوان فیلمنامه نویس می‌شناسند که سوژه‌های بکری دارد. سوژه «آنها مرا دوست داشتند» به نوعی از اتفاقی که برای یکی از دوستان که سال‌ها پیش رخ داده بود، شکل می‌گیرد. بچه‌هایی که به صورت قانونی و غیرقانونی خرید و فروش می‌شوند و این مساله آمار بالایی دارد.

https://didhonar.ir/?p=19592