پلاتوهنر

معاون هنری ارشاد عنوان کرد؛

حاجیلی ممنوع‌الکار نیست/ قرار نبود فرش قرمز پهن کنیم

به گزارش پلاتو هنر، محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد شب گذشته 7 خرداد ماه در یک برنامه زنده رادیویی در رادیو نمایش درباره ممنوعیت خواننده های پاپ سخن گفت. امید حاجیلی نیز به صورت زنده روی آنتن این برنامه

به گزارش پلاتو هنر، محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد شب گذشته 7 خرداد ماه در یک برنامه زنده رادیویی در رادیو نمایش درباره ممنوعیت خواننده های پاپ سخن گفت.

امید حاجیلی نیز به صورت زنده روی آنتن این برنامه آمد و گپ و گفتی بین این دو مهمان برنامه شکل گرفت.

بخش های از این سخنان را در ادامه می‌خوانید:

سالاری: همین آقای حاجیلی که پست ممنوع الکاری گذاشتن آخرین کنسرتشون ۱۷ اردیبهشت بوده…

حاجیلی: آقای سالاری حضور ذهن دارن که من روز قبل از کنسرت ۱۷ اردیبهشت برای اولین بار ایشون رو دیدم و همون کنسرت هم به خاطر ممنوع الکاری تا مرز کنسل شدن پیش رفت و با پا درمیانی وزیر اوکی شد. و از اون اجرا به بعد دیگه مجوز های من صادر نشد برای شهرستان ، و بعد کنسرت تهران ما درخواست تمدید کنسرت برای هجدهم رو دادیم ولی گفتن شما ممنوع الکارید.بزرگ ترین مشکلی که من دارم اینه که دلیل ممنوع الکاری ام مشخص نیست.بزرگ ترین مسئله ما این هست که دلیل عنوان نمیشه همیشه این طور بوده.

سالاری: من گفتم ما یک کمیته تخلفات داریم ممکنه بعضی موارد بره در اون کمیته و اونجا تصمیماتی گرفته بشه.
اما آقای حاجیلی مصداق این کمیته نیست و در آنتن زنده عرض میکنم شما ممنوع الکار نیستید.

حاجیلی: اجرای ۴ فروردین من در لاهیجان هم تا مرز کنسلی رفته بود مردم داخل سالن بودن از بهارستان به حراست لاهیجان تماس گرفتند و گفتند ۴ تا از نوازنده های من ممنوع الکارن به چه علتی معلوم نبود و نگفتن!

سالاری: سال گذشته در کشور اتفاقاتی رخ داد که یک سری از هنرمندان باورشون به این شکل بود که جمهوری اسلامی ایران نقطه آخرش هست و باید آنچه میتوانند بگویند و انجام بدهند. در واقع هنرمندان بحث رو به سمت امنیتی شدن بردند. وگرنه کسانی که کار هنری می کردند کسی با آن ها کاری نداشت. هنرمندانی که نفت ریختند بر آتش خیابان ها قرار نبود که دیگه فرش قرمز برای آن ها بیندازیم.

منبع: کانال خبری بهمن بابازاده

https://didhonar.ir/?p=19238