پلاتوهنر

«رفیق خوب یه نعمته» با اجرای خردسالان روی صحنه می‌رود

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش موزیکال «رفیق خوب یه نعمته» اقتباسی از کتاب «نمایشنامه‌خوانی آسان» به نویسندگی حسن دولت آبادی با کارگردانی مرضیه آقاسی از هفدهم تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش موزیکال «رفیق خوب یه نعمته» اقتباسی از کتاب «نمایشنامه‌خوانی آسان» به نویسندگی حسن دولت آبادی با کارگردانی مرضیه آقاسی از هفدهم تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد رفت.

نمایش موزیکال «رفیق خوب یه نعمته» با درونمایه آموزشی به‌منظور معرفی خصوصیات یک دوست خوب به کودکان تولید شده است.

کانون ایران‌دخت، تولید کننده این اثر از کانون‌های تخصصی پردیس تئاتر تهران است که در طول یک دوره چند ماهه با حمایت این مجموعه و با استفاده از بازیگران 5 تا 12 ساله این نمایش را تولید و به مرحله اجرا رسانده است.

هستی ایمانی، سارینا و یوسف بیبود، فاطمه و نرگس بی پروا، حدیث، حسین و حلما سلیمانی، اسرا سوپزی، حانا، حلما و هلیا طاهری نیز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این نمایش ماجرای مورچه‌ای است که به فکر خوردن عسل است و به نصایح دوستش مورچه بالدار توجه نمی‌کند و در نهایت درگیر مشکلاتی می‌شود که با کمک مورچه بالدار از خطر رها می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش موزیکال به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=17697