پلاتوهنر

اعضای شورای تخصصی کتاب معرفی شدند

به گزارش پلاتو هنر، جلسه معارفه اعضای شورای تخصصی کتاب و مشاوران دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد. در این جلسه که با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)

به گزارش پلاتو هنر، جلسه معارفه اعضای شورای تخصصی کتاب و مشاوران دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و نرگس یزدی (مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش) برگزار شد، اسرافیل فرج اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی)، منصور براهیمی، حمیدرضا افشار، محمدباقر قهرمانی، حسین فدایی‌حسین و داوود دانشور را به عنوان اعضای شورای تخصصی کتاب و مشاوران دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، معرفی کرد.

این شورا قرار است تا در گزینش آثار تالیفی و ترجمه و مشورت در پروژه‌های آموزشی و پژوهشی با دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش همکاری داشته باشد.

حسین فدایی‌حسین و داوود دانشور، از اعضای شورای تخصصی کتاب و مشاوران دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، به دلیل مشغله کاری در این جلسه حضور نداشتند.

https://didhonar.ir/?p=17616