پلاتوهنر

چه کسی می‌فهمد درد غنچه را…

به گزارش پلاتو هنر، «زایان» عنوان نمایشگاه گروه گالری اعتماد است که تا سه شنبه ۲ خرداد ماه در معرض تماشا قرار دارد. مرتضی احمدوند، حسین آزادی، مریم اشکانیان، علیرضا الهی، مهرداد پورنظرعلی، حسین چراغچی، رامتین زاد، هیوا علیزاده، نگار

به گزارش پلاتو هنر، «زایان» عنوان نمایشگاه گروه گالری اعتماد است که تا سه شنبه ۲ خرداد ماه در معرض تماشا قرار دارد.

مرتضی احمدوند، حسین آزادی، مریم اشکانیان، علیرضا الهی، مهرداد پورنظرعلی، حسین چراغچی، رامتین زاد، هیوا علیزاده، نگار قیامت، شیوا کاکاوندی، شهرام کریمی، مریم محسنی، علیرضا معماریانی و سعید نودهی هنرمندانی هستند که آثاران در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

بیانیه «زایان» با جمله ای از عباس کیارستمی آغاز می‌شود: «چه کسی می‌فهمد

درد غنچه را

به هنگام شکفتن»

در ادامه این استیتمنت می‌خوانیم: «بشر همواره در حال خلق هنرهای مختلفی بوده است تا هم از زیبایی‌های جهان لذت ببرد هم مفهوم و حقیقت هویت فردی و فرهنگی خود را بیان کند و به دیگران نشان دهد که چه ارزش‌هایی را در زندگی می‌پروراند.

این فرآیند، پویا و در حال تحول بوده و به‌طور مستمر در حال زایش است.

هنرمند به شکلی مداوم میل و سعی در کشف و خلق شیوه‌های جدیدی از بیان احساسات، ایده‌ها و نگرش‌های خود دارد. هر اثر هنری احساساتی گوناگون را در انسان به شکلی قابل مطالعه و ارتباط با سایر افراد، نمایان می‌کند.

این تجربه به توسعه انسان‌ کمک کرده است که بی‌کرانگی آفرینش و جهان پیرامون خود را لمس کرده و آگاهی خود را ارتقا دهد؛ درکی برای زایش.«

گالری اعتماد همه روزه به جز دوشنبه‌ها از ساعت 12 تا 20 در نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبى، بن بست شیرودى، پلاک ۲۵ میزبان مخاطبان است.

در ادامه تعدادی از آثار این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید:

اثر شهرام کریمی در نمایشگاه «زایان»
اثر شیوا کاکاوندی در نمایشگاه «زایان»
اثر سعید نودهی در نمایشگاه «زایان»
اثر رامتین زاد در نمایشگاه «زایان»
https://didhonar.ir/?p=17418