پلاتوهنر

«حضور آدم‌ها ممنوع!» در تماشاخانه ارغوان تمدید شد

به گزارش پلاتو هنر، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجراهای، فروردین و اردیبهشت ماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو، در تماشاخانه ارغوان تمدید شد. از عوامل نمایش «حضور آدم

به گزارش پلاتو هنر، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجراهای، فروردین و اردیبهشت ماه در تماشاخانه نوفل لوشاتو، در تماشاخانه ارغوان تمدید شد.

از عوامل نمایش «حضور آدم ها ممنوع!» می‌توان به بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی، علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم، رسول احمدی، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم: عسل زنجانی و مشاور رسانه: ناصر ارباب، گروه تولید: آوای ترنم و ناظر تولید: ترنم والا اشاره کرد.

در خلاصه این نمایش آمده است: «حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام می‌کنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره می‌شود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث می‌شود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده اند را از دست بدهند.»

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» برداشتی آزاد از نمایشنامه «مزرعه حیوانات» اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه در سالن دو تماشاخانه ارغوان اجرای مجدد می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=17322