پلاتوهنر

اولین فیلم بلند بهاره رهنما به جشنواره ایتالیا راه یافت

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاوره رسانه‌ای پروژه، «عطر آخر اردیبهشت» که آن را می‌توان به عنوان اولین فیلم بلند بهاره رهنما نامید، این روز‌ها به جشنواره‌های بین المللی راه یافته است و حالا در راه پنجمین جشنواره

به گزارش پلاتو هنر به نقل از مشاوره رسانه‌ای پروژه، «عطر آخر اردیبهشت» که آن را می‌توان به عنوان اولین فیلم بلند بهاره رهنما نامید، این روز‌ها به جشنواره‌های بین المللی راه یافته است و حالا در راه پنجمین جشنواره فیلم‌های بلند ایتالیا قرار گرفته است.

این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ ماه جون در شهر peveragno ا برگزار می‌شود و میزبان فیلم داستانی، مستند کوتاه و بلند است که بیشتر در حوزه حقوق بشر و حقوق زنان تمرکز دارد. پس از انتخاب آثار منتخب در بخش‌های مختلف با نظر هیئت داوران جوایزی را به نامزد‌های انتخابی اهدا می‌کند.

بازیگران این فیلم بلند بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، افسانه چهره آزاد، فریبا نادری، بهناز یادگاری، و نیما رییسی هستند.

در «عطر آخر اردیبهشت» که تهیه کنندگی آن را بهاره رهنما و مجید بابایی برعهده دارند بازیگران جوانی چون مرضیه اکبرنژاد، غزاله عبداللهی، فرشاد خدامی، محسن مالجو، بهمن عابدینی، زهرا محمد زاده، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد و ایلیا عسگری معرفی شدند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به شادمهر راستین مشاور فیلمنامه، شیما جبراییلی مجری طرح، احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن دوست تدوین فیلم، حسین خدارتی عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه‌ای اشاره کرد. همچنین مهرداد نصرتی موسیقی فیلم را انجام داد و طراح صحنه و لباس آن برعهده سروناز شریفی است.

«عطر آخر اردیبهشت» درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله‌ای که قبل از سفر دورهمی دوستانه‌ای را برپا می‌کند، اما در این دیدار دوستانه راز‌های عجیبی برملا خواهد شد.

https://didhonar.ir/?p=15767