پلاتوهنر

آهای سلام با شما هستم

به گزارش پلاتو هنر، هادی مرزبان، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر در یادداشتی کوتاه هفتم فروردین ماه برابر با بیست و هفتم مارس، روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به خانواده بزرگ تئاتر ایران تبریک گفت. متن

به گزارش پلاتو هنر، هادی مرزبان، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر در یادداشتی کوتاه هفتم فروردین ماه برابر با بیست و هفتم مارس، روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به خانواده بزرگ تئاتر ایران تبریک گفت.

متن پیام این کارگردان بدین شرح است:

«آهای سلام با شما هستم

سال ها پیش ویلیام سارویان در پیامی کوتاه به مناسبت روز جهانی تئاتر پیامی فرستاد که به اعتقاد من گویاترین پیام برای تئاتر جهان بود. او گفت سلام با شما هستم.

آهای سلام با شما هستم؛ خانواده نجیب تئاتر در هر گوشه ای از این خاک که هستید روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی بر شما مبارک.

قربان‌تان بروم.»

هادی مرزبان، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر در طول چهار دهه گذشته، اجرای ده‌ها نمایش صحنه‌ای و تله تئاتر را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است که از آن میان می‌توان از «طالب»، «فریاد»، «پلکان»، «آهسته با گل سرخ»، «هاملت با سالاد فصل»، «شب روی فرش خیس»، «عشق و نیستی»، «ملودی شهر بارانی»، «استاد معمار»، «خانه ارواح» و … نام برد.

https://didhonar.ir/?p=15377