پلاتوهنر

آخرین هفته سال به کدام گالری‌ها برویم؟

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 19 اسفند ماه طبق روال معمول جمعه‌ها چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و استان‌های دیگر افتتاح شد. در آخرین هفته سال 1401 و روزهای شلوغ منتهی به عید نوروز علاقه‌مندان به هنر فرصت دارند

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 19 اسفند ماه طبق روال معمول جمعه‌ها چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در تهران و استان‌های دیگر افتتاح شد. در آخرین هفته سال 1401 و روزهای شلوغ منتهی به عید نوروز علاقه‌مندان به هنر فرصت دارند تا سری به این نمایشگاه‌ها بزنند.

در ادامه به معرفی تعدادی از این نمایشگاه‌ها پرداخته‌ایم؛

«برای زندگی» عنوان نمایشگاه گروهی است که تا جمعه ۲۶ اسفند از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در گالری پروژه‌های آران برپاست.

این نمایشگاه در تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه نقاشی ـ عکاسی های عبدالحمید پازوکی و ژیلا مختاری تا جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ در نگارخانه هور واقع در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ پابرجاست.

نمایشگاه گروهی «ده بر ده» ۱۹ اسفند تا ۱۵ فروردین و نمایشگاه دیجیتال آرت وحید بهرامی از ۱۹ تا ۲۹ اسفند در گالری ثالث به نشانی خیابان کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ برپاست.

نمایشگاه گروهی «پیش از ورود» ۱۹ تا ۲۶ اسفند در گالری با به نشانی بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک ۱ ، ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ برپاست.

نمایشگاه آثاری از مجموعه خصوصی گالری اعتماد در گالری اعتماد برپاست.

این نمایشگاه به نشانی میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان شیرودی، پلاک ۲۵ میربان مخاطبان است.

نمایشگاه آثار عهدیه بهادری ۱۹ تا ۲۴ اسفند در گالری شکوه به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه‌امیر نوری، پلاک ۱۹ در معرض تماشا قرار دارد.

مصاحبه اختصاصی با شاهرخ فریوسفی

«نتی به نام سکوت» نمایشگاه فردی از آثار امیرشاهرخ فریوسفی است.

این نمایشگاه تا ۲۴ اسفند در نگارخانه نگر به آدرس زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول پا برجاست.

https://didhonar.ir/?p=14136