پلاتوهنر

سه هنرمند جوان «رویا و خیال» خود را به نمایش می‌‌گذارند

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان «رویا و خیال» تا پایان سال جاری در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود. در این نمایشگاه

به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان «رویا و خیال» تا پایان سال جاری در فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه تعداد 80 اثر نقاشی با تکنیک های رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، جلوه های زیبای هنر نقاشی روی بوم را به گونه ای جذاب و خلاقانه به تصویرکشیده است.

آثار هنرمندان جوان زهرا شکری متولد مهر ماه 1374 دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری، سارا آخرتی متولد بهمن ماه 1373 با مدرک تحصیلی لیسانس میکروبیولوژی و الهام چلنگر متولد تیر ماه 1360 با مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی «رویا و خیال» همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت 14 روز سه شنبه نهم اسفند ماه درگالری فرهنگسرای بهمن آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و قرار است در روزهای سه شنبه 16 و چهارشنبه 24 اسفند ماه با حضور هنرمندان صاحب اثر 2 کارگاه هنری درکنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی، در محل برپایی این نمایشگاه برگزار شود.

علاقه مندان برای بازدید از آثار ارائه شده در این نـمایشگاه می توانند همه روزه به نشانی بزرگراه نواب جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، گالری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 02155058832تماس بگیرند.

 

https://didhonar.ir/?p=13196