پلاتوهنر

تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت‌های نوروز به هفته آینده موکول شد

به گزارش پلاتو هنر، روزهای اسفند یکی پس از دیگری درحالِ سپری شدن هستند و با نزدیک شدن به عید نوروز لزوم برخی تصمیم‌گیری‌ها از جمله قیمت بلیت‌های سینما و فیلم‌های اکران نوروزی طبق روال هر سال احساس می‌شود. در

به گزارش پلاتو هنر، روزهای اسفند یکی پس از دیگری درحالِ سپری شدن هستند و با نزدیک شدن به عید نوروز لزوم برخی تصمیم‌گیری‌ها از جمله قیمت بلیت‌های سینما و فیلم‌های اکران نوروزی طبق روال هر سال احساس می‌شود.

در همین راستا چندی پیش بود که خبری مبنی بر تصمیم‌گیری درباره‌ قیمت نهایی بلیت سینماها و اکران فیلم‌های نوروزی منتشر شد. این تصمیم‌گیری که قرار است از سوی شورای صنفی نمایش گرفته شود، گویا به هفته آینده موکول شده است.

رییس شورای صنفی نمایش پیش‌تر درباره همین موضوع در گفت‌وگو با ایسنا از تشکیل جلسه‌ای برای بررسی این موضوع خبر داده و درباره قیمت بلیت‌های سینما در ایام نوروز گفته بود: «قیمت بلیت سینما حتما افزایش خواهد داشت و شورای صنفی نمایش هم پیشنهادهایی دارد.»

همایون اسعدیان، دبیر شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با پلاتو هنر درباره‌ قیمت بلیت‌های نوروزی سینما و اکران فیلم‌های نوروزی گفت: «انشالله درباره اکران نوروزی و قیمت بلیت‌های سینما تا یکشنبه هفته آینده – 14 اسفند ماه تصمیم‌گیری خواهد شد.»

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی درباره‌ افزایش قیمت‌ بلیت‌های سینما اظهار نظری نکرد.

تصمیم‌گیری درباره قیمت نهایی بلیت فیلم‌های نوروزی اگرچه هنوز قطعی نشده اما برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی حکایت از آن دارد که قیمت بلیت‌ها قرار است تا سقف 70 هزار تومان افزایش پیدا کنند.

دینا قالیباف

https://didhonar.ir/?p=12947