پلاتوهنر

سکته مغزی؛ کوروش زارعی را راهی بیمارستان کرد

به گزارش پلاتو هنر، کوروش زارعی بازیگر تئاتر و سینما و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر فجر به دلیل سکته مغزی در بیمارستان نمازی شهر شیراز بستری است. همکاران این هنرمند دلیل بروز این اتفاق را ناشی

به گزارش پلاتو هنر، کوروش زارعی بازیگر تئاتر و سینما و دبیر چهل و یکمین جشنواره بین الملی تئاتر فجر به دلیل سکته مغزی در بیمارستان نمازی شهر شیراز بستری است.

همکاران این هنرمند دلیل بروز این اتفاق را ناشی از فشارهای عصبی ناشی عنوان کردند.

او که به تازگی در جشنواره رضوی شیراز حضور داشته است به دلیل سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد و در حال حاضر حال او رو به بهبود است.

کوروش زارعی، بازیگر و کارگردان تئاتر در طی سال‌های فعالیت خود به کارگردانی آثاری چون «تلاقی»، «زنان مهتابی مرد آفتابی»، «شب مویه‌ها» و «بانوی بی‌نشان» و بازی در نمایش‌های زیادی از جمله «چشم‌های خیره به راه»، «مرگ در پاییز»، «هزار و دومین شب شهرزاد» و«خاک سبز» پرداخته است.

همچنین بازی در آثار تلویزیونی «غروب بی‌پایان»، «یوسف پیامبر»، «مختارنامه» و «جابربن حیان» از دیگر فعالیت‌های این هنرمند است. دریافت جایزه دوم کارگردانی و بازیگری برای نمایش «گل و جمله» از کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، دریافت جایزه کارگردانی نمایش «آینه‌ای روی سقف» از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و نیز دریافت جایزه بازیگری برای بازی در نمایش «هذیان» در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر هم بخشی از موفقیت‌های زارعی در عرصه تئاتر به شمار می‌رود.

https://didhonar.ir/?p=12633