پلاتوهنر

پدرم در بیمارستان است؛ به عشق شما آمدم

به گزارش پلاتو هنر، دومین اجرای شب چهارم سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در حوزه پاپ به گرشا رضایی تعلق داشت. گرشا رضایی در لحظات ابتدایی حضور خود روی صحنه خطاب به مخاطبان در حالی که بغض داشت، گفت: امشب خیلی

به گزارش پلاتو هنر، دومین اجرای شب چهارم سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در حوزه پاپ به گرشا رضایی تعلق داشت.

گرشا رضایی در لحظات ابتدایی حضور خود روی صحنه خطاب به مخاطبان در حالی که بغض داشت، گفت: امشب خیلی شب خاصیه. خبر دادند که پدرم زیر دیالیز سکته مغزی کرده و من خیلی ناراحتم. الان باید کنارش می‌بودم ولی به عشق شما آمدم. مادرم خدابیامرز همیشه می‌گفت این کار به درد تو نمی‌خوره. هر کسی مادر داره، قدرش رو بدونه و قربون‌صدقه‌اش بره. من وقتی مادرم رو از دست دادم، فهمیدم که هیچ دردی در دنیا، بزرگ‌تر از این درد نیست.

ادای چنین جملاتی موجب شد جوی احساسی سالن را فرابگیرد و حتی برخی مخاطبان با شنیدن این خبر اشک ریختند.

رضایی در حین اجرا اعلام کرد که طبق معمول کنسرت‌های او که همواره یک آهنگ را به کسانی که به تازگی، عزیزانشان را از دست داده‌اند، تقدیم می‌کند، برای امشب هم قصد دارد تا چنین کاری کند. او سپس قطعه «عکسای آخر» را خواند و هم‌زمان در تلویزیون بزرگ پشت سر او، تصاویر بازیگرانی که در ایام کرونا درگذشته بودند، نمایش داده شد. در میان این تصاویر، تاکید بیشتر بر روی تصویر گرشا و مادرش بود.

گرشا رضایی برای بهتر کردن جو سالن زمانی که ترانه «قرمز» را اجرا می‌کرد، از مخاطبان پرسید که چه کسانی استقلالی هستند و چه کسانی پرسپولیسی؟ که پس از این پرسش طرفداران هر یک از این تیم‌ها، سوت و جیغ کشیدند.

این خواننده پاپ پس از اتمام هر کار، بخشی از آن ترانه را بدون موسیقی برای حضار خواند و از آنها خواست که در اجرای این کارها، او را همراهی کنند. گرشا رضایی در واکنش به همراهی مخاطبان گفت: امشب که ناراحتم، شماها برعکس، چه صداهای زیبایی دارید.

او در لحظات پایانی کنسرت خود اعلام کرد: «آهنگ جدیدم تا چند روز دیگه منتشر می شه که تو این کار هم دریا استفاده شده. بعضی‌ها می گن ما با کنسرت تو می ریم توی آکواریوم و دریا.»

او همچنین از حضار خواست تا برای سلامتی پدرش، دعا کنند.

رضایی در این کنسرت، آهنگ‌های «نرو»، «زنجیر»، «آخر دنیا»، «مگه پائیز اومده؟»، «دلم گرفته ای رفیق»، «دریا نمیرم»، «عکسای آخر»، «چش تو چش»، «دنیامی»، «نرو»، «قرمز»، «ماهی و دریا» را اجرا کرد.

 

https://didhonar.ir/?p=12508