پلاتوهنر

گالری‌گردی در روزهای برفی

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 21 بهمن ماه طبق روال هرهفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران و شهرستان‌های دیگر افتتاح شدند. همچنین تعطیلی روز شنبه این امکان را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم کرد تا اوقات فراغت خود

به گزارش پلاتو هنر، جمعه 21 بهمن ماه طبق روال هرهفته چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران و شهرستان‌های دیگر افتتاح شدند. همچنین تعطیلی روز شنبه این امکان را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم کرد تا اوقات فراغت خود را با گالری‌گردی سپری کنند.

در ادامه مروری بر نمایشگاه‌هایی امکان بازدید از آن‌ها فراهم است، داریم.

نمایشگاه نقاشی‌های فرهاد گاوزن تا 5 اسفندماه در نگارخانه هور در معرض تماشا قرار دارد.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند همه روزه به جز شنبه های از ساعت 15 تا 20 به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ مرتجعه کنند.

«موج» عنوان نمایشگاه گروهی است که تا 9 اسفندماه در گالری نیان برپاست.

این نمایشگاه همه روزه شنبه ها از ساعت 14 تا 19 در نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی پگاه مشفقی به نام «سرخی من از تو» تا 25 بهمن ماه در گالری شریف برپا است.

«سرخی من از تو» همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 12 تا 19 در نشانی تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ در معرض تماشا قرار دارد.

نمایشگاه «آینه در آینه 2» با مرور عکس های قربان خلیلی تا 20 فروردین ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست.

این نمایشگاه در بخش جنبی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با کیوریتوری مجتبی کوچکی برگزار شده است. موزه هنرهای معاصر تهران همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 10 تا 18 در نشانی  تهران، خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله میزبان مخاطبان است.

افتتاحیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

همچنین نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای نجسمی فجر تا 28 بهمن ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه (به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

نمایشگاه آثار مرضیه میرجعفری با عنوان «اینجا کسی نیست» جمعه 21 بهمن ماه در گالری اکنون افتتاح شد.

این نمایشگاه تا 28 بهمن ماه  در نشانی اصفهان، خیابان مارنان از سمت نظرغربی، بن بست ۶، پلاک ۱۵۳ میزبان مخاطبان است.

 

 

https://didhonar.ir/?p=11145