پلاتوهنر

جشنواره چهل‌و‌یکم فیلم فجر ادای دین به ساحت هنری ایران بود

به گزارش پلاتو هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزاری جشنواره چهل و یکم را ادای دین به ساحت هنری ایران دانست. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و

به گزارش پلاتو هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزاری جشنواره چهل و یکم را ادای دین به ساحت هنری ایران دانست.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای سخنانش گفت: خدا را شاکرم جشنواره چهل‌ویکم فجر با این شکوه و استقبال به منزل پایانی خودش می‌رسد. دوستان من دوران پُرتلاشی را پشت سر گذاشتند. من از همه افراد از جمله کارگردانان، تهیه‌کنندگان، هیات‌های داوری، استادان و هنرمندان برجسته و عوامل سینمای ایران برای حضور در رویداد فجر قدردانی می‌کنم.

او ادامه داد: جشنواره چهل‌ویکم ویژگی‌های منحصر به فردی داشت و اولین آن ادای دین به ساحت هنری ایران بود. فیلمسازان عزیز در این جشنواره از نقاط مختلف ایران و این سرزمین افتخارآمیز که جای جای آن پر از عناصر فرهنگی و هنری است، حضور داشتند.

اسماعیلی در پایان گفت: خوشحالم که امروز به گواه همه ناظران و دلسوزان ما در این جایگاه ایستاده‌ایم، البته به این میزان راضی نیستیم و همه باید تلاش کنند که هر روز عیار سینمای ایران بالا برود.

https://didhonar.ir/?p=11732