پلاتوهنر

طرح خرید آثار هنری در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شده است

به گزارش پلاتو هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز جمعه ۲۱ بهمن ماه از پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان بازدید کرد. محمد مهدی اسماعیلی پس از بازدید در جمع خبرنگاران عنوان کرد: جشنواره تجسمی، از جشنواره‌های

به گزارش پلاتو هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز جمعه ۲۱ بهمن ماه از پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان بازدید کرد.

محمد مهدی اسماعیلی پس از بازدید در جمع خبرنگاران عنوان کرد: جشنواره تجسمی، از جشنواره‌های معظم است و همچنین درعین حال خارج از فضای هیجانی رسانه که هرسال ما شاهد آن هستیم، برگزار می‌شود. امسال به لطف دوستان و استادان برجسته و کارهای ارزنده ارزیابی ها نشان می‌دهد که این رویداد از نظر کیفی سطح بسیار بالایی دارد. الحمدالله کارهای خوبی به جشنواره ارسال شده است.

او ادامه داد: بنای ما این است که دوستانمان کمک کنند و تمهیداتی بیاندیشیم که بتوانیم کمک موثری به هنرمندان این حوزه‌ها داشته باشیم. دوستان خبره که به ما گزارش دادند، معتقدند که در این دوره از جشنواره کارهای ارزشمندتری ارسال شده است و امسال هنرمندان جدیدی در این عرصه معرفی شده‌اند.

وزیر ارشاد تاکید کرد: فضای جشنواره که رقابتی است برای انتخاب بهترین‌ها و همچنین در این رویداد چهره‌های جدید معرفی شده‌اند.

اسماعیلی در پایان تشریح کرد: بخش مهمی از این حوزه بحث اقتصاد هنر است. ما آماده هستیم تا کمک مؤثرتری را نسبت به گذشته انجام دهیم و اکنون طرح خرید آثار هنرهای تجسمی در کمیسیون فرهنگی دولت به تصویب رسیده است که امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز به تصویب برسد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه (به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه کنند.

https://didhonar.ir/?p=11588