پلاتوهنر

تصاویری از انقلاب 57 که تاکنون دیده نشده‌اند

همزمان با پخش هشت قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم‌زاده مراحل تدوین قسمت‌های پایانی این اثر ادامه دارد. به گزارش پلاتو هنر، همزمان با پخش هشت قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی

همزمان با پخش هشت قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم‌زاده مراحل تدوین قسمت‌های پایانی این اثر ادامه دارد.

به گزارش پلاتو هنر، همزمان با پخش هشت قسمت از مستند بازسازی «روزهای انقلاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد کاظم زاده که به بررسی حوادث انقلاب از دریچه دوربین عکاسان و تصویربرداران می‌پردازد، مراحل تدوین قسمت‌های پایانی این مستند ادامه دارد.

«روزهای انقلاب» مستند بازسازی است که با رویکردی نو به سختی‌ها و چگونگی ثبت و چاپ تصاویر عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای و آماتور از روزهای پر التهاب منتهی به انقلاب 1357 در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، سمنان، قم، زنجان، آران و بیدگل و… می‌پردازد تا مخاطبان از زاویه دیگری با انقلاب و حوادث آن آشنا شوند.

تمامی تصاویر این مستند 10 قسمتی پس از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار است که در این برنامه منتشر و پخش می‌شود.

مراحل تدوین و صداگذاری بخش‌های باقی مانده از این مستند تلویزیونی همزمان با پخش قسمت‌هایی از آن همچنان ادامه دارد.

مستند «روزهای انقلاب» کاری است از گروه تاریخ و فرهنگ و هنر شبکه یک سیما که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی هر شب ساعت 20 از آنتن شبکه یک سیما پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را روز بعد ساعت 9:30 به تماشا بنشینند.

https://didhonar.ir/?p=11408